خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

خرید لپ تاپ استوک کار درستی است؟

لپ تاپ استوک کار

آیا قصد خرید لپ را دارید؟ هزینه کافی برای خرید لپ تاپ نو و آکبند را ندارید؟ می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید؟! به دنبال لپ تاپ دست دوم با کیفیت مناسب هستید؟ نمی دانید که آیا خرید لپ تاپ استوک کار دستی است؟! یا خیر؟!

این روزها به خاطر شرایط اقتصادی که با آن روبرو هستیم کمی انتخاب اینکه لپ تاپ آکبند بخریم شاید کار سخت و دشواری باشد از آن طرف هم استرس و ریسک اینکه لپ تاپ دست دوم و استوکی که می خواهیم بخریم می تواند نیاز ما را برطرف کند یانه دغدغه بزرگ دیگری است که ذهن ها را به خود مشغول خواهد کرد.

تیم خرید لند امروز می خواهد کمی از این استرس شما را کم کرده و نحوه خرید لپ تاپ استوک، دست دوم و یا تعمیر شده را برایتان شرح دهد تا بتوانید با آگاهی و خیال آسوده تری برای خرید اقدام کنید.

تفاوت لپ تاپ نوسازی شده و لپ تاپ دست دوم چیست؟

همانطور که قبل تر هم اشاره کرده ایم این روزها به خاطر شرایط اقتصادی کمتر کسی توانایی مالی خرید لپ تاپ آکبند را دارد.

به همین خاطر است که بیشتر کاربرها به دنبال لپ تاپ استوک و دست دوم می باشند که هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشند.

از میان لپ تاپ های موجود در بازار علاوه بر لپ تاپ های استوک، دسته دیگری هم هستند که به آن ها لپ تاپ های نوسازی شده گفته می شود.

در این بخش برای اینکه شما عزیزان بتوانید راحتر به پاسخ سوال خود درباره اینکه خرید لپ تاپ استوک کار درستی است؟ برسید تیم خرید لند قصد دارد کمی درباره تفاوت میان لپ تاپ های نوسازی شده و لپ تاپ های دست دوم با شما صحبت کند.

آن دسته از لپ تاپ هایی که به عنوان سیستم های نوسازی شده در بازار موجود می باشند معمولاً توسط تولید کننده یا خرده فروش به صورت حرفه ای در نزدیکترین شرایط ممکن به “جدید” ترمیم می شود.

این مدل لپ تاپ ها معمولا دارای ضمانت نامه می باشند. اما لپ تاپ های دست دوم آن دست از سیستم هایی هستند که توسط صاحبان قبلی آنها فروخته می شود و وضعیت آنها بسیار متغیرتر خواهد بود.

لپ تاپ کار کرده بهتر است یا دست دوم

تفاوت لپ تاپ نوسازی شده و لپ تاپ دست دوم

لپ تاپ های تعمیر شده

به نظر شما به چه سبک لپ تاپ هایی، تعمیر شده می گویند؟ این دسته از لپ تاپ ها چه ویژگی ها و مشخصاتی دارند.

در ادامه اشاره ای به چند ویژگی و خصوصیت از این لپ تاپ ها کرده ایم.

  • این لپ تاپ ها همیشه مستقیماً توسط سازنده، خرده فروش یا فروشنده حرفه ای به فروش می رسند.
  • قیمتها اغلب بیشتر از بازارهای دست دوم خواهد بود، زیرا لپ تاپ ها توسط متخصصان بررسی شده اند تا از سالم بودن و وضعیت بدنی مناسب اطمینان حاصل کنند.
  • نوعی ضمانت را تضمین می کنند، زیرا توسط یک خرده فروش حرفه ای فروخته می شود.

لپ تاپ های دست دوم

در متن بالا اشاره ای به خصوصیات لپ تاپ های تعمیر شده کرده ایم. حال می خواهیم به سراغ لپ تاپ های دست دوم رفته و درباره خصوصیات آن ها نیز کمی صحبت کنیم.

  • شما اغلب به طور مستقیم از مالک فعلی لپ تاپ خرید می کنید، به این معنی که معاملات می توانند خطرناک تر باشند.
  • گارانتی به احتمال زیاد منقضی شده است مگر اینکه دستگاه کمتر از دو سال عمر کند.
  • لپ تاپ ممکن است ظاهری فرسوده داشته باشد، ممکن است در جعبه اصلی خود نباشد و برخی لوازم جانبی را نیز نداشته باشد. قبل از پرداخت هزینه، آنچه را که دریافت می کنید با فروشنده بررسی کنید.

خرید لپ تاپ استوک کار درستی است؟

با توجه به همه آنچه که در مطالب بالا به آنها پرداخته شده است بدون شک متوجه شده اید که آیا خرید لپ تاپ استوک کار درستی است؟ یا خیر؟!

ما به عنوان تیمی که سال ها است در این زمینه فعالیت دارد و تجربه چند ساله ای را بدست آورده است باید توصیه هایی را به شما عزیزان در این زمینه بکنیم.

اول از هر کاری شما باید در نظر داشته باشید که برای خرید لپ تاپ مورد نیاز خود( فرقی ندارد که لپ تاپ آکبند بخواهید یا لپ تاپ استوک و دست دوم) حتما باید به این مسئله توجه داشته باشید که این سیستم را برای چه کاری می خواهید.

برخی از کاربرها به دنبال لپ تاپ برای بازی های کامپیوتری هستند، برخی دیگر میخواهند نقشه های ساختمانی روی آن پیاده سازی کنند، برخی تنها نیاز به یک لپ تاپ دارند تا بتوانند به کمک آن بهتر در دنیای اینترنت گشت بزنند، برخی برای کارهای حسابداری نیاز به لپ تاپ دارند و…..

همه این مشاغل و کاربرها باید با توجه به نیاز خود به دنبال لپ تاپ مناسب باشند.

هزینه ای که شما میخواهید برای خرید لپ تاپ کنار بگذارید به این مسئله که دنیال چه مدل لپ تاپ می باشید بستگی دارد.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که اگر هزینه لازم برای خرید لپ تاپ آکبند را دارید به سراغ لپ تاپ های استوک نروید البته این به معنای بی کیفیت بودن لپ تا استوک نیست.

لپ تاپ های استوک هم مانند لپ تاپ های آکبند از کیفیت مناسب و بالایی برخوردار می باشند تنها فرق آن ها در قیمت و هزینه آن ها می باشد.

اما اگر دخل وخرج شما با هم نمی خواند و به قول معروف چندین چاله چوله برای پر کردن دارید بهتر است با بودجه ای که در اختیار دارید و راهنمایی گرفتن از مشاوران ما از طریق سایت kharidland.com اقدام به خرید سیستم مورد نیاز خود کنید.

عمر لپ تاپ تعمیر شده چند سال است؟

لپ تاپ تعمیر شده

چگونه از خریدی که انجام داده ایم مطمئن شویم؟

خرید سیستم های برقی همچون لپ تاپ کمی ریسک بالایی دارد. بنابراین باید به نکات و موارد مهم زیادی در زمان خرید توجه داشته باشید.

برای خرید حتما به نسل پردازنده سیستم توجه کنید که از کدام نسل می باشند. سیستم هایی که دارای پردازنده های نسل اول هستند جزء آن دسته از سیستم هایی می باشند که تقریبا 11 تا 12 سال عمر دارند.

نکته مهم بعدی که با توجه به آن می توانید از خرید خود اطمینان بدست آورید باتری لپ تاپ می باشد. 

ما به طور صد در صد نمی توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که لپ تاپ هایی که دارای تقریبا 10 سال سن می باشند باتری با کیفیت و مناسبی دارند.

هیچ تضمینی وجود ندارد که هر چه عمر لپ تاپ بیشتر باشد باتری با کیفیت تری هم در اختیار داشته باشد.

نکات مهم برای خرید لپ تاپ استوک

اگر با توجه به تمام موارد عنوان شده در این مقاله به این نتیجه رسیدید که خرید لپ تا استوک کار درستی است حتما در زمان خرید به این موارد توجه زیادی داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که در نظر گرفتن برخی از نکات به ظاهر کوچک اهمیت بسیار زیادی داشته و می توانند روی خرید شما تاثیر گذار باشند.

مهم ترین موارد در زمان خرید لپ تاپ استوک که باید به آن توجه داشته باشید عبارتند از:

  1. اندازه و فاکتور
  2. کیفیت صفحه
  3. کیفیت صفحه کلید
  4. CPU
  5. اندازه و فاکتور
چگونه از خریدی که انجام داده ایم مطمئن شویم؟

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک

در نهایت اینکه 

ما سعی کرده ایم تا با ارائه این مقاله به پاسخ این سوال برسیم که خرید لپ تاپ استوک کار درستی است؟ یا خیر؟!

انتخاب و خرید لپ تاپ استوک برای آن دسته از کاربرهایی که توانایی مالی خرید لپ تاپ آکبند را ندارند بدون شک انتخاب و کار درستی است.

اما این دوستان عزیز هم باید با توجه به نیاز خود و بودجه ای که در اختیار دارند برای خرید سیستم مورد نظر خود اقدام کنند.

مشاوران و کارشناسان فروش ما نیز از طریق سایت kharidland.com نیز با پاسخگویی به سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان راهنمایتان خواهند کرد.

سوالات مربوط به خرید لپ تاپ استوک کار درستی است؟

[accordion title=””][accordion-item title=”سرعت پردازنده مناسب برای لپ تاپ چقدر است؟”]سرعت کلاک 3.5 گیگاهرتز تا 4.0 گیگاهرتز به عنوان یک سرعت کلاک مناسب برای بازی در نظر گرفته می شود ، اما مهمتر از آن عملکرد خوب یک رشته است. این بدان معناست که CPU شما در درک و تکمیل تک تک کارها خوب عمل می کند
[/accordion-item][accordion-item title=”عمر یک لپ تاپ خوب چقدر است؟”]کارشناسان عمر لپ تاپ را سه تا پنج سال تخمین می زنند. ممکن است بیشتر از آن دوام بیاورد، اما با محدود شدن قابلیت اجزای اجرای برنامه های پیشرفته ، کاربرد آن محدود می شود.
[/accordion-item][accordion-item title=”لپ تاپ HP بهتر است یا Asus؟”] لپ تاپ های ASUS به طور کلی ارزان تر از لپ تاپ های HP هستند. با هزینه کمتر می توانید لپ تاپ های ASUS را با مشخصات مشابه یا بهتر از لپ تاپ HP پیدا کنید. با این حال ، HP اغلب در مورد عملکرد و طول عمر نمرات کیفیت بهتری دارد.[/accordion-item][/accordion]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *