خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

خرید لپ تاپ تا ۲۰ میلیون

نکات مهم برای خرید لپ تاپ تا ۲۰ میلیون

برای خرید لپ تاپ تا 20 میلیون باید چه مواردی را در نظر داشته باشید. زمانیکه شما قصد خرید لپ تاپ مناسب با کار خود را دارید اولین مسئله ای که به آن توجه می کنید هزینه ای است که میخواهید بابت خرید لپ تاپ مورد نظرخود پرداخت کنید. خب، این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا با توجه به هزینه ای که می خواهید می توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. امروز در این مقاله می خواهیم به شما دوستان عزیز که در جستجوی پیدا کردن لپ تاپ مناسب می باشید کمک کنیم و بگوییم که چطور می توانید لپ تاپ تا 20 میلیون تومن را با آسودگی خاطر انجام دهید.

خرید لپ تاپ

همانطورکه می دانید برای خرید یک لپ تاپ مناسب باید هزینه زیادی را پرداخت کنید. شرایط این روزهای بازار لپ تاپ به گونه ای است که به خاطر نوسان قیمت دلار و سایر ارزهای خارجی تمام اقشار جامعه توانایی مالی خرید لپ تاپ های گران قیمت را ندارند.

به همین خاطر برای اینکه بتوانند کارهای خود و نیازهای مربوط به انجام امور کاری خود را به کمک لپ تاپ با کیفیت انجام دهند به سراغ گزینه های لپ تاپ استوک و دست دوم می روند.

خب، باز هم برای خرید این دسته بندی از لپ تاپ ها نیاز است که هزینه نسبتا زیادی را پرداخت کنید بنابراین نیاز است که قبل از خرید حتما هزینه ای که در اختیار دارید را بررسی و ارزیابی کنید تا با توجه به آن لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری کنید.

بهترین زمان برای خرید لپ تاپ

خرید لپ تاپ

مواردی که باید برای Buy a laptop به آن توجه کنید

برای خرید لپ تاپ تا ۲۰ میلیون یا بیشتر از آن نیاز است که سه نکته مهم زیر را در نظر داشته باشد.

  1. برای چه کاری لپ تاپ می خریم؟
  2. چه مقدار بودجه داریم؟
  3. آیا سخت افزار مهمی ازلپ تاپ را در نظر داریم؟

برای چه کاری لپ تاپ می­خریم؟

مسئله  مهمی که برای خرید لپ تاپ باید به آن توجه داشته باشید این است که لپ تاپ مورد نظرتان را برای چه کاری می خواهید؟!

بدون شک شما برای اینکه بتوانید تا حد امکان هزینه خرید لپ تاپ مورد نظر خود را کم کنید باید مشخص کنید که برای چه شغل و حرفه ای به دنبال لپ تاپ و خرید آن می باشید.

برای مثال اگر شما برای انجام کارهای مربوط به برنامه نویسی به دنبال انتخاب و خرید لپ تاپ از نوع آکبند و لپ تاپ استوک می باشید باید از میان گزینه های موجود در بازار به سراغ لپ تاپ قوی تری باشید که نسبت به لپ تاپی مثل لپ تاپ دانشجویی از کیفیت و عملکرد بالاتر و بهتری برخوردار می باشد.

لپ تاپ 20 میلیونی

برای چه کاری لپ تاپ می­خریم؟

چه مقدار بودجه داریم؟

قبل تر هم به این مسئله اشاره کرده ایم که شما زمانیکه تصمیم به خرید لپ تاپ می گیرید باید هزینه ای را که می خواهید برای آن خرج گنید را هم در نظر داشته باشید و با توجه به هزینه ای که در اختیار دارید به دنبال گزینه مورد نظرتان باشید.

مثلا شما قصد خرید لپ تاپ تا 20 میلیون تومن را دارید باید ابتدا مشخص کنید برای چه کاری می خواهید لپ تاپ خریداری کنید و با توجه به بودجه ای که در نظر دارید چندین گزینه را ارزیابی کرده و با توجه به نیاز و خواسته خود اقدام به خرید کنید.

آیا سخت افزار مهمی ازلپ تاپ را در نظر داریم؟

بعد از آنکه برای خودتان مشخص کردید که برای چه کاری لپ تاپ نیاز دارید و تا چه مقدار می خواهید هزینه کنید باید مسئله مهم دیگری را هم در نظر داشته باشید.

سومین مسئله مهم برای خرید لپ تاپ این است که آیا شما سخت افزار مهمی را برای لپ تاپ خود در نظر دارید یا خیر؟

در برخی از مواقع برای خرید لپ تاپ نیاز به سخت افزارهای خاصی می باشد که باید لپ تاپ مورد نظر شما دارای آن سخت افزار باشد.

معمولا این گزینه بیشتر به کار افرادی که در زمینه هایی همچون گیم، رندر گیری و یا حتی طراحی های سه بعدی فعالیت دارند مورد نیاز می باشد.

انتخاب سخت افزار مناسب برای لپ تاپ  از موارد مهم برای خرید لپ تاپ

انتخاب سخت افزار مناسب برای لپ تاپ

خرید لپ تاپ تا ۲۰ میلیون 

خب، تا به اینجای کار متوجه شدیم که برای خرید لپ تاپ چه از نوع آکبند و چه استوک آن باید سه مسئله مهم را در نظر داشته باشیم و با توجه به این سه موارد برای انتخاب و خرید لپ تاپ مورد نظر خود اقدام کنید.

حال می خواهیم شما را برای خرید لپ تاپ تا 20 میلیون تومان راهنمایی کنیم. با توجه به شرایط اقتصادی و بازار دلار در این روزها نوسان قیمت بیشتر محصولات باعث شده است که شما تنها در لحظه بتوانید محصول یا لپ تاپ مورد نظر خود را با همان قیمت و هزینه ای که در اختیار دارید خریداری کنید.

بهترین کار برای خرید لپ تاپ تا سقف 20 میلیون تومن این است که قبل از خرید راهنمایی ها و مشورت های لازم را دریافت کنید و در همان لحظه با کسب اطلاع از قیمت روز لپ تاپ مورد نظر خود برای خرید اقدام کنید.

یکی از بهترین لپ تاپ هایی که شما می توانید تقریبا با 15 تا 20 میلیون تومن خریداری کنید لپ تاپ های برند ایسوس مدل X541UB-D می باشند که باز هم متذکر می شویم که قبل از خرید حتما از قیمت روز آن اطلاعات لازم را بدست آورید.

مشخصات لپ تاپ ایسوس مدل X541UB-D
  • وزن: ۲ کیلوگرم
  • صفحه نمایش: ۱۵ اینچ
  • رم: ۸ گیگابایت DDR4
  • پردازنده: Intel Core i5-7200U با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و حافظه کش
  • حافظه داخلی: یک ترابایت هارد دیسک RPM5400
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce 920MX با حافظه ۲ گیگابایت
  • باتری: ۳ سلولی ۳۶ وات ساعت
خرید لپ تاپ ایسوس مدل X541UB-D

لپ تاپ ایسوس مدل X541UB-D

در نهایت اینکه 

تیم خرید لند سعی کرده است که با ارئه این مقاله به شما دوستان و همراهان عزیز کمک کند تا بتوانید به راحتی برای خرید لپ تاپ تا ۲۰ میلیون اقدام کنید.

به خاطر داشته باشید که موارد عنوان شده در این مقاله تنها مختص به لپ تاپ های 20 میلیون تومنی نمی باشد بلکه شما برای خرید گران قیمت ترین لپ تاپ نیز نیاز است که موارد قید شده در این مقاله را در نظر داشته باشید.

بار دیگر یادآوری می کنیم که حتما قبل از مراجعه به فروشگاه و سایت مورد نظرتان برای خرید لپ تاپ تا هر حدود قیمتی که در نظر دارید حتما از قیمت روز لپ تاپ مورد نظر خود مطلع شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

با در نظر گرفتن این مسئله که هر روز با نوسان قیمت دلار مواجه می باشیم پس احتمال اینکه لپ تاپ انتخابی شما امروز 20 میلیون تومن باید و فردا 21 میلیون تومن بسیار زیاد می باشد.

مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان می باشند.

سوالات مربوط به خرید لپ تاپ تا ۲۰ میلیون

[accordion title=””][accordion-item title=”با مبلغ 20 میلیون تومان بهتر است که لپ تاپ چند اینچی خریداری کنیم؟”]لپ تاپی با صحفه نمایش ۱۲.۵ تا ۱۴ اینچ بخرید. لپ تاپ هایی که دارای صفحه نمایش ۱۲.۵ تا ۱۴ اینچ هستند بیشترین تعادل را بین قابلیت استفاده و قابلیت حمل دارند.
[/accordion-item][accordion-item title=”بهترین عمر باتری برای لپ تاپ چند سال است؟”]معمولا بهترین عمر باتری برای لپ تاپ حدود ۸ ساعت است.
[/accordion-item][accordion-item title=”اگر بخواهیم بیشتر از 20 میلیون تومن برای خرید لپ تاپ هزینه کنیم چه مواردی را باید در نظر داشته باشیم؟”]اگرمی خواهید برای خرید لپ تاپ مورد نظر خود بیش از 20میلیون تومان هزینه کنید موادری همچون: پردازنده Core i5، صفحه نمایش با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰، رم ۸ گیگابایت و فضای ذخیره سازی SSD به جای استفاده از هارد دیسک مواردی هستند که باید به ان ها توجه داشته باشید.[/accordion-item][/accordion]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *