خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

علت محبوبیت لپ تاپ استوک در ایران

محبوبیت لپ تاپ استوک در ایران

در دنیای امروز تکنولوژی حرف اول را می زند و جایگاه بسیار مهمی در زندگی روزمره ما بدست آورده است. از جمله وسایلی که این روزها با پیشرفت تکنولوژی توانسته است در دسته بندی لوازم مهم و ضروی زندگی روزمره قرار گیرد لپ تاپ می باشد. اما به خاطر شرایط اقتصادی و گران بودن این محصول تمام افراد جامعه توانایی مالی برای خرید لپ تاپ های آکبند را ندارند و به همین خاطر است که لپ تاپ استوک را انتخاب می کنند. خریدلند می خواهد امروز و در این مقاله برای شما عزیزان درباره علت محبوبیت لپ تاپ استوک در ایران بیشتر صحبت کند.

پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

منظور از لپ تاپ استوک چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم به علت محبوبیت لپ تاپ استوک در ایران بپردازیم، می خواهیم بدانیم که اصلا منظور از لپ تاپ استوک چیست؟ به چه لپ تاپ هایی استوک گفته می شود؟!

در ایران معمولا به کالاهایی استوک گفته می شود که دست دوم و کار کرده می باشند و مردم نسبت به این اجناس دید چندان خوبی نداشته اند.

اما، حقیقت این است که منظور از کالاهای استوک مجموعه کالاهایی هستند که دلایل مختلفی به انبار فروشگاه عودت داده شده اند و در انبار ذخیره شده اند.

بنابراین باید بگوییم که کالاهای استوک کاملا با کالاهای دست دوم و کارکرده تفاوت می باشند.

خرید لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک

انواع Laptop stock

خوشبختانه باید بگوییم که بسیاری از فروشگاه ها هستند که نمونه هایی از لپ تاپ های استوک را در فروشگاه خود در معرض دید عموم قرار می دهند.

آن ها با این کار خود این امکان را در اختیار کاربران می گذارند تا راحتر بتوانند لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

درست است که از این لپ تاپ ها به هیچ وجه استفاده نشده است اما از آنجایی که کارتن آنها باز شده است دیگر کالای آکبند به حساب نمی آیند و در رده لپ تاپ های استوک قرار دارند.

لپ تاپ های استوک از هر برندی در بازار موجود می باشند و شما باید با توجه به نیاز و هزینه ای که در اختیار دارید و با در نظر گرفتن نکات مهم برای خرید لپ تاپ استوک تصمیم گیری کنید.

برای مثال: لپ تاپ های استوک اپن باکس، به دلیل کم کار بودن و افت قیمتی که دارند ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

علت محبوبیت لپ تاپ استوک در ایران

یکی از مهم ترین دلایل و علت محبوبیت لپ تاپ استوک در ایران، قیمت مناسب آن می باشد.

با شرایط فعلی جامعه و نوسان قیمت دلار بدون شک قدرت خرید عموم مردم برای خرید اجناس نو و آکبند کاهش پیدا کرده است.

بنابراین خرید یک لپ تاپ استوک یا هر کالای استوک دیگری به شرط اطمینان می تواند بهترین گزینه در شرایط فعلی باشد.

همین مسئله باعث می شود تا صرفه افتصادی بیشتری را شاهد باشیم و اجناس استوک میان مردم و مصرف کنندگان به محبوبیت بالایی برسد.

درست است که خرید کالاهای استوک ریسک بالایی دارد اما در عوض با کمی اطلاعات درباره کالای استوکی که قصد خرید آن را دارید می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

پیشنهاد و توصیه ما به شما عزیزان این است، برای اینکه از خریدی که انجام می دهید خیالتان راحت باشد به سراغ گزینه هایی باشید که گارانتی دار می باشند.

خرید لپ تاپ با گارانتی، چه بسا با قیمتی بالاتر، بسیار معقول تر و منطقی تر از خرید لپ تاپ بدون گارانتی و ضمانت، با قیمتی پایین تر می باشد.

مشخصات لپ تاپ استوک

انواع لپ تاپ استوک

انواع رده های لپ تاپ استوک

برای اطمینان از لپ تاپ استوکی که می خواهید آن را بخرید نیاز است بدانید که به صورت کلی این مدل لپ تاپ ها دارای 2 رده می باشند که هر کدام از آن از کاربردهای خاصی دارند.

در ادامه می خواهیم اشاره ای به گریدهای لپ تاپ های استوک داشته و کمی درباره آن ها اطلاعات در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

  • گرید A
  • گرید B

گرید A

این گرید از بهترین گریدهای انتخاب لپ تاپ استوک می باشد. لپ تاپ هایی که در دسته بندی گرید A قرار دارند از جمله مواردی هستند که چند ساعت کار کرده اند.

توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید لپ تاپ استوکی را خریداری کنید گرید A می توان گزینه مناسبی برای شما باشد.

گرید B

اما لپ تاپ های استوک از گرید B از جمله لپ تاپ هایی هستند که گاها چند روز تا 1 هفته کار کرده اند.

لپ تاپ های گرید B نیز لپ تاپ های کاملا سالم و مناسبی برای انجام کار های شما می باشد.

رده های لپ تاپ استوک

انواع رده های لپ تاپ استوک

در نهایت اینکه 

دوستان و همراهان عزیز خریدلند ما بر آن هستیم تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه دهیم به همین منظور سعی کرده ایم که آنچه درباره علت محبوبیت لپ تاپ استوک در ایران نیاز است بدانید و شما را در امر خرید بهتر راهنمایی میکند عنوان کنیم.

مشاوران و کارشناسان فروش ما، در خریدلند پاسخگوی هرگونه سوال، انتقاد و پیشنهاد از جانب شما می باشند.

سوالات مربوط به علت محبوبیت لپ تاپ استوک در ایران

لپ تاپ استوک دارای چه مزیت هایی می باشد؟این مدل لپ تاپ ها از جمله مواردی هستند که مرجوع شده اند و از لحاظ سخت افزاری و قطعات به کار رفته در تولید آنها، تفاوتی با مدل های اصلی تولید شده ندارند.
در هنگام خرید لپ تاپ استوک به چه مواردی باید توجه کرد؟تست هارد لپ تاپ، تست باتری، تست صفحه نمایش و تست رم و گرافیک، از مهم ترین مواردی هستند که باید در زمان خرید لپ تاپ های استوک به آن ها توجه داشته باشید.
لپ تاپ استوک همان لپ تاپ دست دوم است؟خیر. به صورت کلی از لپ تاپ های استوک بسیار کم استفاده شده است یا اصلا استفاده نشده است. ممکن است برخی از لپ تاپ‌ها مدتی کارکرده باشند اما این زمان کمتر از چند ماه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *