خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

عمر باتری لپ تاپ استوک

مناسب ترین باتری لپ تاپ استوک

هنگامی که اقدام به خرید کالای استوک میکنید باید همه اجزاء آن را بررسی کنید تا خراب و از کار افتاده نباشد. چرا که میدانید کالای استوک نو و آکبند نیست و ممکن است ایراد خاصی داشته باشد که به شرکت مرجوع شده. البته در بیشتر موارد این ایرادات جزئی هستند و کالا های استوک از کیفیت خوبی بر خوردار هستند. یکی از مهم ترین محصولات استوکی که حتما در زمان خرید آن باید به جزیات زیاد توجه داشته باشید لپ تاپ استوک می باشد. شما باید به این مسئله در زمان خرید دقت کنید که عمر باتری لپ تاپ استوک که قصد خرید آن را دارید چقدر می باشد.

اگر عمر باتری برای مدت زمان کوتاهی پاسخگوی نیازهاش ما می باشد بهتر است که از خرید آن صرف نظر کنید و با هزینه ای که در اختیار دارید به دنبال گزینه ای باشید که حداقل برای شما 2 سال کار کند تا نیاز نباشد هزینه جانبی را بعد از مدت زمان کوتاهی بابت تعویض باتری لپ تاپ خود پرداخت کنید.

لپ تاپ استوک

خرید لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک طرفداران بسیاری دارد چرا که این لپ تاپ ها اکثرا به سفارش کشور های اروپایی ساخته میشوند و قطعات با کیفیت و اورجینال در ساختار آنها به کار برده شده و بیشتر آنها به علت ایرادات جزئی به کارخانه و شرکت سازنده مرجوع میشوند.

اما به هر حال باید در هنگام خرید لپ تاپ استوک به مواردی دقت کنید که بعدا مجبور نشوید برای تعمیرات آن هزینه کنید. چرا که شما به علت قیمت پایین به سراغ لپ تاپ استوک رفته اید و اگر بخواهید مجددا هزینه اضافی برای تعمیرات آن بپردازید عملا خرید این کلا برای شما سودی نخواهد داشت. یکی از موارد مهم که باید به آن توجه کنید، عمر باتری لپ تاپ استوک است.

باتری لپ تاپ استوک

شاید تنها دلیل محبوبیت لپ تاپ ها قابلیت حمل آنها باشد و اینکه در هر مکانی حتی بدون نیاز به اتصال برق می توان از آنها استفاده کرد. پس نتیجه میگیریم یکی از مهم ترین اجزاء لپ تاپ ها، باتری است. اگر باتری لپ تاپ استوکی که خریداری کرده اید ایراد حاد و شدیدی داشته باشد، می تواند برای شما دردسر ساز باشد و به شما این اجازه را ندهد که در هر مکان بدون نیاز به برق از لپ تاپ استفاده کنید.

همانطور که میدانیم همه وسایل الکترونیکی عمر مفیدی دارند و با به پایان رسیدن این عمر مفید آن قطعه نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. اما نمی توان مشخص کرد دقیقا کی این عمر مفید به پایان میرسد.

باتری لپ تاپ نیز همین گونه است و نمی توان عمر مفید آن را تخمین زد. زیرا عمر مفید لپ تاپ به عوامل زیادی بستگی دارد. برند لپ تاپ و کمپانی سازنده آن می تواند یکی از عوامل تاثیر گذار در عمر مفید باتری لپ تاپ باشد. مورد مهم دیگری که می توان نام برد باتری به کار رفته در ساختار لپ تاپ است. چرا که باتری ها از نظر کیفیت با هم متفاوت هستند و شما نباید از همه باتری ها انتظار یکسانی داشته باشید.

یکی از موارد مهم دیگر میزان متوسط استفاده از لپ تاپ و باتری آن است. این مورد تاثیر مستقیمی در عمر مفید باتری لپ تاپ شما دارد. مورد مهم دیگر نحوه کارایی شما با لپ تاپ است که بسیار در طولانی کردن عمر مفید باتری تاثیر دارد. اگر در طول روز چندین بار لپ تاپ را به برق میزنید و سپس از برق میکشید باید انتظار خراب شدن باتری را خیلی زود داشته باشید.

بهتر است در مواقعی که به برق شهری دسترسی دارید لپ تاپ را به برق متصل کنید و کمتر از باتری آن کار بکشید. چرا که استفاده طولانی مدت و زیاد از باتری لپ تاپ باعث میشود عمر مفید آن کم شود.

انتخاب باتری لپ تاپ

باتری لپ تاپ سالم

چند راهکار برای افزایش عمر مفید باتری لپ تاپ

هنگامی که از برق شهری استفاده نمیکنید و لپ تاپ شما برای تامین انرژی از باتری استفاده میکند بهتر است نور صفحه نمایش آن را تا حد امکان کاهش دهید و سعی کنید وای فای و بلوتوث آن را غیر فعال کنید.

جدا کردن یا جدا نکردن باتری لپ تاپ در هنگامی که به برق شهری متصل است تاثیری در عمر مفید باتری دستگاه ندارد، و این یک تصور نادرست است که در هنگام کار با برق شهری باید باتری را جدا کرد.

چگونه از سالم بودن باتری لپ تاپ اطمینان داشته باشیم؟

نرم افزار هایی وجود دارد که به وسیله آنها شما به راحتی می توانید باتری لپ تاپ استوک را بررسی کنید و از درصد سالم بودن آن اطمینان پیدا کنید.

باتری لپ تاپ از کار افتاده

باتری لپ تاپ از رده خارج

 

در نهایت اینکه 

باتری لپ تاپ استوک یکی از بخش های مهم این دستگاه است. شما به عنوان خریدار باید در هنگام خرید باتری لپ تاپ استوک از سالم بودن آن مطمئن باشید. عمر باتری لپ تاپ استوک به عوامل گوناگونی مانند شرکت سازنده و یا میزان استفاده بستگی دارد. 

سوالات مربوط به عمر باتری لپ تاپ استوک

[accordion title=””][accordion-item title=”هزینه خرید باتری لپ تاپ چقدر است؟”]قیمت باتری بستگی به برند لپ تاپ و اندازه آن دارد و نمی توان قیمت کلی برای آن مشخص کرد. اما بهتر است در سالم نگه داشتن باتری لپ تاپ نهایت دقت را داشته باشید چرا که با توجه به بازار ارز باید هزینه زیادی برای خرید باتری لپ تاپ بپردازید.
[/accordion-item][accordion-item title=”چه زمان باید باتری لپ تاپ را شارژ کرد؟”]تصور عامه مردم این است که تا زمانی که شارژ باتری کاملا خالی نشده نباید آن را به شارژ زد. اما این تصور کاملا اشتباه است چرا که اگر شارژ باتری لپ تاپ کم باشد برای پاسخ دادن به نیاز های شما در حال استفاده باید بیشتر کار کند و همین باعث میشود عمر مفید باتری شما کم شود. بهتر است زمانی که شارژ باتری به 1/3 رسید اقدام به شارژ باتری کنید.
[/accordion-item][accordion-item title=”در حالتی که شارژ باتری کم است چگونه در مصرف شارژ صرفه جویی کنیم؟”]در این حالت می توانید نور صفحه نمایش را کم کنید. وای فای و بلوتوث دستگاه را غیر فعال کنید. کمترین برنامه ممکن را باز نگه دارید. با این روش ها و کارهای مشابه می توانید مصرف شارژ باتری را کاهش دهید.[/accordion-item][/accordion]

1 دیدگاه در “عمر باتری لپ تاپ استوک

  1. علیرضا گفت:

    لطفا باتری خوب برای لپ تاپ معرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *