خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ استوک DELL ضد ضربه

خرید لپ تاپ استوک DELL ضد ضربه

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان حرید لپ تاپ چه از نوع آکبند و چه استوک باید به آن توجه زیادی داشته باشید لپ تاپ های ضد ضربه  می باشد. کاربرهای زیادی هستند که با خرید برندهای محتلف لپ تاپ چندان به این مسئله اهمیت نمی دهند. تیم خریدلند می خواهد امروز شما دوستان عزیز را با لپ تاپ استوک dell ضد ضربه بیشتر آشنا کند و آنچه که باید در زمان خرید این لپ تاپ به آن توجه داشته باشید را برایتان شرح دهد.

بهترین لپ تاپ استوک DELL ضد ضربه 

در میان مدل های مختلف لپ تاپ های استوک که در بازار موجود می باشند لپ تاپ استوک dell ضد ضربه طرفداران بیشتری تسبت به سایر لپ تاپ ها دارد.

لپ تاپ  E6420 با گرید  A++ به عنوان یک لپ تاپ غول بینظیر در میان سایر مدل های لپ تاپ دل شناخته شده است که برای آن دسته از کاربرهایی که در امور صنعتی فعالیت دارند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

به خاطر داشته باشید که ایم نمونه ار لپ تاپ های ضد ضربه در برابر رطوبت و کرمای زیاد نیز مقاوم می باشند و این مسائل نمی توانند روی آن ها تاثیر زیادی بگذارند.

برای خرید لپ تاپ استوک  E6420 برند دل باید بگوییم که این محصول برای محیط های آفتابی و پرنور بسیار عالی است.

استانداردی که برای این لپ تاپ اجرا شده است به صورت IP65می باشد که در مقابل گرد و غبار و پاشیدن آب بسیار عالی است.

مشخصات لپ تاپ دل  E6420

لپ تاپ دل  E6420

لپ تاپ DELL ضد ضربه مخصوص رندینگ

حب، در متن بالا شما را با بهترین لپ تاپ استوک dell ضد ضربه آشنا کردیم. حال در این بخش می خواهیم به آن دسته از کاربرهایی که به دنبال یک لپ تاپ مخصوص رندینگ می باشند کمک کنیم تا بتوانند از میان لپ تاپ های ضد ضربه دل بهترین را در اختیار داشته باشند.

لپ تاپ استوک مدل  M4800 یکی از بهترین و بینظیرترین لپ تاپ های طراحی و گرافیک می باشند که دارای پردازنده 8 هسته ای است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که این مدل از لپ تاپ های دل دارد این است هر نرم افزاری که تا به حال در لپتاپ دیگری اجرا نمی شد در این لپ تاپ قابل اجرا می باشد.

لپ تاپ استوک مدل  M4800 قابلیت نصب 4 عدد رم و 2 عدد هارد دارد و به طور کلی پورت و درگاه های متنوعی را شامل شده است.

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های ضد ضربه دل که برای بازی گزینه بسیار مناسبی می باشد لپ تاپ استوک DELL مدل E6540 با پردازنده اینتل CORE I7  است. ظرفیت حافظه رم 8 گیگابایت در نظر گرفته شده است و ظرفیت حافظه نیز 8 گیگابایت است.

خرید ارزان لپ تاپ DELL

خب؛ شاید بسیاری از کاربرانی که فصد خرید لپ تاپ را دارند توانایی مالی برای لپ تاپ های برند dell را نداشته باشند. اصلا جای نگرانی نیست زیرا تیم خریدلند در این بخش می خواهد شما را با ارزان ترین لپ تاپ های این برند آشنا کند.

اول از هر چیز باید بگوییم که اگر قصد خرید لپ تاپ دست دوم برند دل را دارید از هر لحاظ بابت ضد ضربه بودن آن ها خیالتان آسوده باشد.

درباه قیمت لپ تاپ های این برند هم باید بگوییم که نسبت به کاربردی که دارد در مقایسه با سایر برندها قیمت بسیار مناسبی دارد. برای کسب اطلاع ار قیمت خرید لپ تاپ استوک برند دل می توانید با مشاوران سایت kharidland.com در ارتباط باشید.

خرید لپ تاپ DELL ضد ضربه مخصوص رندینگ

لپ تاپ DELL ضد ضربه مخصوص رندینگ

نکات مهم برای خرید لپ تاپ dell

در مقالات قبلی بارها به این مسئله اشاره کرده ایم که برای خرید لپ تاپ آکبند و استوک حتما باید به موارد و نکات مهم زیادی توجه داشته باشید تا بتوانید با توجه به هزینه که می کنید بهترین گزینه را در اختیار داشته باشید.

درباره خرید لپ تاپ استوک برند dell هم به همین صورت است  باید در زمان خرید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  •  دارای حافظه رم 8 گیگابایتی قابل ارتقا باشد 
  • سطح ارتقا تا 32 گیگابایت ارزیابی شود
  • در صورت پران بودن مدل های رده پایین تر انتخاب کنبد
  • مدلی که مد نظرتان می باشد را خریدای کنید
  • لپ تاپهای دل براساس سطح اجرایی و سخت افزاری قیمت گذاری شده اند
خرید لپ تاپ dell

نکات مهم برای خرید لپ تاپ dell

در نهایت اینکه 

امید است که با ارائه این مقاله توانسته باشیم شما غزیزان را برای انتخاب و خرید لپ تاپ استوک DELL ضد ضربه راهنمایی کرده باشیم. به عنوان حُسن ختام باید بگوییم که لپ تاپ های استوک از این برند از لحاظ کیفیت و قدرت هیچ تفاوتی با لپ تاپ های آکبند ندارند و شما می توانید با آسودگی خاطر از میان مدل های عنوان شده گزینه ای که بیشتر برای شما مناسب می باشد را تهیه و خریداری کنید.

همکاران ما نیز در سایت خرید لند به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین لپ تاپی که مد نظرتان می باشد را خریداری کنید.

سوالات مربوط به لپ تاپ استوک DELL ضد ضربه

بادوام ترین لپ تاپ ساخته شده برند دل چه لپ تاپی است؟اپل مدت‌هاست به‌عنوان برندی شناخته می‌شود که رایانه‌های باکیفیت تولید می‌کند که به ندرت خراب می‌شوند، و جدیدترین مک‌بوک پرو 16 اینچی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بهترین لپ تاپ های مقاوم 2021 برند dell کدام است؟بهترین لپ تاپ های مقاوم 2021 برند دل لپ تاپ Latitude 14 Rugged Extreme است.

لپ تاپ Dell یا HP کدام بهتر است؟اگر یک لپ تاپ ارزان اما قابل اعتماد نیاز دارید،Dell را انتخاب کنید. لپ‌تاپ‌های دل معمولاً ارزان‌تر هستند اما کیفیت عالی دارند.
اما اگر علاوه بر سالمی قدرت و قیمت لپ تاپ برایتان مهم است برند hp را انتخاب کنیدکه از طراحی زیبا،کیفیت عالی و سخت افزار قدرتمند برخوردار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *