خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

خرید لپ تاپ استوک صنعتی

انواع لپ تاپ استوک صنعتی

استفاده و خرید لپ تاپ این روزها جزء وسایل ضروری دانشجویان، محصلان، افراد خانه دار، کارمندهای شرکت های مختلف و… قرار گرفته است که هر کس برای بهتر انجام شدن کارهای خود به این وسیله احتیاج دارد. حال افرادی هستند که قدرت خرید لپ تاپ استوک صنعتی آکبند را دارا می باشند و برخی دیگر با شرایط اقتصادی کنونی این قدرت خرید را ندارند که بتوانند به سراغ انواع لپ تاپ صنعتی آکبند بروند به همین منظور به دنبال لپ تاپ استوک مناسب با کسب و کارشان می باشند.

یکی از مهم ترین لپ تاپ هایی که در دنیای امروز بسیار کاربردی شده است لپ تاپ صنعتی است که بیشتر برای مهندسین و افرادی که در زمینه های مختلف صنعت فعالیت دارند لازم و ضروری می باشد.

لپ تاپ  استوک صنعتی

قبل تر به این موضوع اشاره کردیم که لپ تاپ های موجود در بازار امروزی دارای انوع مختلفی می باشند همچون:

  • لپ تاپ دانشجویی
  • لپ تاپ مهندسی
  • لپ تاپ صنعتی
  • لپ تاپ تجاری
  • لپ تاپ گیمینگ

از میان اسامی لپ تاپ هایی که به آن ها در متن بالا اشاره کرده ایم لپ تاپ صنعتی این روزها از پرکاربردترین نوع لپ تاپ ها شناخته شده است زیرا که علاوه بر دانشجویانی که در رشته های مختلف صنعتی تحصیل می کنند و به این نوع لپ تاپ نیاز دارند مهندسین و صنعتکاران بسیاری هم هستند که برای بهتر شدن روند کاری خود به یک لپ تاپ کاملا حرفه ای نیاز دارند.

در حقیقت انواع لپ تاپ صنعتی برای استفاده در کارگاه ها و کارخانه ها طراحی شده اند که داری مقاومت بالایی می باشند. جنس لپ تاپ های صنعتی از فلز آلومینیوم تیتانیوم می باشد. همچنین نوع دیگری از این لپ تاپ ها وجود دارند که از آن ها می توان در میدان های مغناطیسی استفاده کرد و دارای مقاومت بیشتری می باشند.

اما نکته مهمی که برای خرید این نوع لپ تاپ ها وجود دارد هزینه آن می باشد که متاسفانه با شرایط کنونی و بالا رفتن قیمت ارز و بازار اقتصادی روز دنیا کمی مشکل ساز شده است. اما جای نگرانی وجود ندارد. لپ تاپ های صنعتی نیز مانند سایر لپ تاپ ها انوع مختلفی دارند که با توجه به بودجه ای که دارید می تواند مناسب ترین آن ها را خریداری کنید. اصلا میتوانید به جای خرید لپ تاپ صنعتی آکبند از لپ تاپ استوک صنعتی استفاده کنید تا بتوانید کارهای خود را طبق آنچه که در نظر دارید انجام دهید.

خرید لپ تاپ استوک صنعتی

خرید لپ تاپ صنعتی

ویژگی های لپ تاپ صنعتی

  1. سرعت بالایی دارند و میتوانند بی وقفه چندین کار را برای مدت طولانی برای شما انجام دهد.
  2. دارای سیستم خنک کننده قوی می باشد
  3. برای استفاده در مکان های خاص طراحی شده اند
  4. از قطعات با کیفیت بالا ساخته شده اند
  5. دارای عمر طولانی می باشند
  6. بدنه این نوع لپ تاپ ها بسیار مقاوم ساخته شده اند
  7. جنس صفحه نمایش آن ها از شیشه نیست

بنابراین این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر کار شما به گونه ای است که مدام نیاز به کامپیوتر دارید خرید یک لپ تاپ مناسب با حرفه ای که دارید امری لازم و ضروری می باشد. این روزها انواع لپ تاپ صنعتی بسیاری در بازار وجود دارد که طبیعتا هر مدل آن نمی تواند نیاز شما را برطرف نماید بنابراین باید در زمان خرید لپ تاپ استوک صنعتی موارد مختلف زیادی را در نظر داشته باشید.

نکات مهم برای خرید لپ تاپ صنعتی

  • کارایی: سایت های صنعتی و ساختمانی دارای شرایط شدید هستند. لپ تاپی که انتخاب می کنید باید تحت چنین شرایطی کار کند. اگر صفحه لپ تاپ شما قابل جدا شدن باشد به شما امکان می دهد آن را به یک قرص تبدیل کنید.
  • قدرت پردازش: برنامه های صنعتی برای ردیابی دارایی و ردیابی موجودی می توانند سنگین باشند. شما به یک لپ تاپ نیاز دارید که بتواند این برنامه ها را به طور کارآمد پردازش کند. RAM کافی، پردازنده های بسیار سریع و فضای ذخیره سازی قابل اعتماد از جنبه های مهم یک لپ تاپ ناهموار است.
  • صفحه نمایش: لپ تاپ باید دارای صفحه نمایش سازگار باشد. ممکن است مجبور شوید در شرایط آفتابی یا بارانی کار کنید. صفحه لپ تاپ استوک صنعتی  شما هنگام کار در چنین شرایطی باید دید واضحی داشته باشد. اندازه نمایشگر شما نیز مهم است زیرا بر قابلیت حمل لپ تاپ تأثیر می گذارد.
  • اتصال: لپ تاپ های ناهموار در کنار دستگاه های دیگر مانند درایوهای قلم و دیسک های سخت مورد استفاده قرار می گیرند. به همین ترتیب، داشتن تنها یک پورت USB کافی نیست. لپ تاپ باید به اندازه کافی پورت اتصال داشته باشد تا بتوانید دستگاه های مختلف صنعتی را به هم متصل کنید. همچنین باید دارای اتصال به اینترنت داخلی باشد تا بتوانید در مکان های از راه دور با آنها کار کنید.
  • طراحی: آرایش فیزیکی لپ تاپ شما از اهمیت بالایی برخوردار است. لپ تاپ شما باید در برابر درجه حرارت شدید، آب، ضربه و میدان های مغناطیسی مقاوم باشد. برای جلوگیری از تداخل میدان های مغناطیسی در عملکرد هارد دیسک در صورت امکان دارای گواهینامه SSD و IP65 باید دارای بدنه ای قوی باشد.
لپ تاپ استوک صنعتی

ویژگی لپ تاپ استوک صنعتی

انواع لپ تاپ های صنعتی

  1. Dell Latitude 14 Rugged
  2. Toughbook 30 MK3

  3. Getac V110

  4. HP ProBook x360 11 G1 EE Notebook PC

Dell Latitude 14 Rugged

لپ تاپ دل به دلیل محصولات نوآورانه و خدمات عالی به مشتری، به درجه بسیار بالایی رسیده است. طیف وسیعی از لپ تاپ های مقاوم از نمونه کارهای این شرکت نیز قابل تحسین است. Latitude 14 Rugged با ویژگی ها و مشخصات سخت خود توجه را به خود جلب می کند.

Dell Latitude 14 Rugged یک پیشنهاد خارق العاده از تولید کننده لپ تاپ است. این دستگاه یک پوشش بیرونی خشن و سخت را با اجزای گوشتی ترکیب می کند، نکته قابل توجه در این دسته. این دستگاه برای مقاومت در برابر قطره ها، لرزش ها و ضربه ها ساخته شده است و در شدیدترین شرایط آب و هوایی رشد می کند.

نمایشگر لپ تاپ بخاطر مات بودن عالی است که به طراحی کل زیبایی دلنشین می دهد. چه در فضای باز و چه در فضای داخلی کار می کنید.

Toughbook 30 MK3

Toughbook 30 MK3 از شرکت پاناسونیک غنی از ویژگی های پیشرفته ای است که کارگران این رشته به شدت به آن علاقه دارند. اگرچه این شرکت یک نسخه جدید را ایجاد و Toughbook 31 Max را به بازار عرضه کرد (گزینه ناهموار دیگری که این روزها سر و صدا ایجاد می کند) ، Toughbook 30 MK3 همچنان برای بسیاری از خریداران لپ تاپ که در شرایط سخت کار می کنند همچنان یک گزینه مقرون به صرفه است. Toughbook 30 MK3 توانایی زنده ماندن قطره ای از ارتفاع حدود یک متر را دارد. دسته فلزی جامد موجود در شاسی یک محکم گرفته و از آسیب نرفتن به آن جلوگیری می کند. پوشش آلیاژ منیزیم برای مقاومت در برابر ضربه و لرزش مطابق با استاندارد نظامی MIL-STD 810F ایالات متحده است.Toughbook 30 MK3 هنگام آزمایش در شرایط اداری عملکرد بسیار خوبی داشت. وقتی در حداکثر سطح روشنایی کار کنید می توانید چهار تا هشت ساعت عمر باتری داشته باشید. لپ تاپ مناسب برای به چالش کشیدن کارهای بیرونی است.

Getac V110

 اگر می خواهید از ظاهر سازمانی به یک ظاهر ورزشی تر تبدیل شوید، می توانید V110 را از Getac به رخ بکشید. این لپ تاپ یک لپ تاپ ناهموار کاملاً قابل تبدیل است که دارای چند مشخصات سودآور است.این لپ تاپ صنعتی دارای صفحه نمایش چرخان است که کاملا به پایه متصل است. می توانید صفحه را تلنگر کرده و آن را به یک تبلت محکم تبدیل کنید ، که می توانید آن را در هرجایی که می خواهید حمل کنید.

HP ProBook x360 11 G1 EE Notebook PC

وقتی اولین نگاه اجمالی به لپ تاپ HP ProBook x360 11 G1 EE را مشاهده می کنید ، آن را به عنوان یک نوت بوک معمولی درک خواهید کرد. با یک نگاه دقیق تر ، جنبه محکم این نسخه از لپ تاپ های مقاوم را مشاهده خواهید کرد.اما لپ تاپ انحراف زیادی از لپ تاپ های معمولی شما نیست. این برای محیط های بسیار خطرناک منظور نشده است ، اما می تواند برای مقاومت در برابر شوک ها ، مایعات و قطرات بیشتر از موارد عادی شما طراحی شود. پردازنده نمایشگر شیشه ای Corning Gorilla ، آرایش صنعتی و توانایی مقاومت در برابر نشت ، این لپ تاپ را به گزینه مناسبی برای استفاده ناهموار تبدیل کرده است. می توانید صفحه نمایشگر را برای تبدیل آن به یک تبلت قابل حمل برگردانید.

انواع لپ تاپ استوک صنعتی

نکات مهم خرید لپ تاپ استوک صنعتی

در نهایت اینکه 

برای خرید لپ تاپ استوک صنعتی دانستن اینکه انواع لپ تاپ صنعتی باید دارای چه ویژگی هایی باشند تا شما بتوانید انتخاب درستی داشته باشید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. همکاران ما در سایت خرید لند به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین لپ تاپی که مد نظرتان می باشد را خریداری کنید.

سوالات مربوط به خرید لپ تاپ استوک صنعتی

قیمت لپ تاپ استوک صنعتی چقدر است؟از آنجایی که قیمت ارز در بازار اقصاد امروزی ثابت نمی باشد بنابراین به طور دقیق نمی توان برای خرید لپ تاپ استوک صنعتی قیمت مشخص کرد. اما می توان گفت که قیمت این نوع لپ تاپ ها از سایر لپ تاپ ها همچون لپ تاپ خانگی بالاتر می باشد مثل اگر قیمت لپ تاپ خانگی 12.000.000 تومان باشد قیمت لپ تاپ استوک صنعتی 18.000.000 تومان می باشد و علت آن هم این است که لپ تاپ های صنعتی و لپ تاپ های استوک صنعتی از قطعاتی با کیفیت بالاتری ساخته و طراحی شده اند.

آیا لپ تاپ استوک صنعتی نسبت به ضربه مقاوم است؟لپ تاپ های صنعتی و لپ تاپ های استوک صنعتی برای استفاده در محیط های صنعتی و سخت طراحی و تولید میشوند و در جنس بدنه آنها از فلز آلومینیوم تیتانیوم است که باعث مقاومت بسیار بالای این کالا میشود.

برای خرید لپ تاپ استوک صنعتی چه نکاتی را باید در نظر داشت؟کارایی، طراحی، صفحه نمایشگر، اتصال و قدرت پردازش از مهم ترین مواردی هستند که در زمان خرید لپ تاپ استوک صنعتی باید مد نظر داشته باشید 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *