خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

مینی لپ تاپ

خرید مینی لپ تاپ

همانطور که می دانید لپ تاپ های موجود در بازار دارای اندازه های مختلفی می باشند و هر روزه مدل های جدید لپ تاپ است که روانه بازار می شوند. اما در این بین یک سری لپ تاپ ها در سایزهای کوچکتر به نام مینی لپ تاپ وجود دارند که همچون سایر لپ تاپ ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود می باشند.

خرید مینی لپ تاپ

در یک تعریف ساده از مینی لپ تاپ باید بگوییم که به سری لپ تاپ های کوچکی که به راحتی قابل حمل می باشند و فضای بسیار کمی اشغال می کنند مینی لپ تاپ گفته می شود.

این سری لپ تاپ های موجود در بازار همچون سایر لپ ها طرح ها و سایزهای مختلفی دارند که بسته به نوع آن ها قیمت هایشان نیز متفاوت می باشد یعنی شما می توانید با توجه به بودجه که برای خرید مینی لپ تاپ در نظر گرفته اید هم مینی لپ تاپ آکبند بخرید، هم مینی لپ تاپ ارزان و هم مینی لپ تاپ استوک.

در واقع مینی لپ تاپ ها دستگاهایی هستند که همچون لپ تاپ های بزرگ می توانند عملکردهایی را که دسک تاپ و لپ تاپ های سنگین انجام میدهند را نیز به خوبی آن ها انجام دهند.

خرید مینی لپ تاپ ارزان

مینی لپ تاپ ارزان

انتخاب مینی لپ تاپ برای چه افرادی مناسب است؟

انتخاب و خرید این سری لپ تاپ ها بیشتر برای افرادی مناسب می باشد که همیشه در سفر هستند و یا اینکه نیاز دارند هر جا که می روند سیستم کامپیوتری در اختیار داشته باشند تا بتوانند کارهای خود را انجام دهند مانند افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند و مدام در حال نوشتن می باشند.

این مسئله را به خاطر داشته باشید که افراد زیادی با شغل های مختلف هستند که برای انجام کارهای خود نیاز دارند که همیشه کامپیوتر و یا لپ تاپ های سبک وزنی را در اختیار داشته باشند. بنابراین با توجه به شرایط بازار اقتصادی این روزها انتخاب و خرید لپ تاپ های مینی با قیمت مناسب می تواند بهترین گزینه برای این افراد باشد.

بهترین مینی لپ تاپ های 2020

اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید اما نمی دانید که چه برندی برای شما مناسب می باشد و یا اینکه هزینه ای که در اختیار دارید به خرید لپ تاپ آکبند نمی رسد ما به شما پیشنهاد می کنیم که لپ تاپ استوک و یا مینی لپ تاپ خریداری کنید.

برای خرید مینی لپ تاپ این مسئله را در نظر داشته باشید که لپ تاپ های استاندارد معمولاً از صفحه نمایش های 13.3 اینچی تا 17.3 اینچی متغیر هستند، اما حتی کوچکترین دستگاه ها نیز ممکن است برای نیازهای شما بزرگ باشند.

مینی لپ تاپ رایانه ای است که دارای صفحه نمایش 12 اینچ یا کوچکتر است. برخی از آنها دارای صفحه کلید قابل جدا شدن هستند. در ادامه بهترین مینی لپ تاپ هایی که در سال 2020 در بازار موجود می باشند را به شما معرفی کرده ایم تا راحتر بتوانید برای خرید تصمیم گیری کنید.

  • Microsoft Surface Go 2
  • Microsoft Surface Pro 7
  • Samsung Chromebook Plus V2
  • Apple MacBook
  • HP ProBook x360 11 G6 EE
  • Asus VivoBook Flip
  • Lenovo 300e Chromebook
  • Dell Inspiron 11 3000
بهترین مینی لپ تاپ های 2020

ویژگی مینی لپ تاپ

چرا مینی لپ تاپ بخریم؟

خب تا به اینجا برایتان عنوان کردیم که اصلا مینی لپ تاپ به چه لپ تاپ هایی گفته می شود و به بهترین مینی لپ تاپ های 2020 اشاره کوچکی کردیم.

قطعا برای شما این سوال پیش آمده است که اصلا چرا باید مینی لپ تاپ بخریم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که  نگاه به ظاهر کوچک این لپ تاپ ها نکنید همانطور که قبل تر هم عنوان کرده ایم مینی لپ تاپ ها می توانند عملکردهایی که سایر لپ تاپ ها و حتی کامپیوترهای دسک تاپی انجام می دهند را به خوبی انجام دهند.

مینی لپ تاپ ها دارای مزیت های خاص و بسیار جالبی می باشند که شما را برای خرید ترغیب می کنند. یکی از ویژگی های اصلی این لپ تاپ ها حمل آسان و بدون دردسرشان می باشد.

وزن بسیار کمی که لپ تاپ های مینی دارند باعث شده است که طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. چرا که همه ما از حمل کردن لپ تاپ های سنگین همیشه شاکی هستیم و شکایت داریم.

نکات مهم برای خرید مینی لپ تاپ

شما می خواهید هزینه را برای خرید لپ تاپ پرداخت کنید. بنابراین حق مسلم شما است که درباره لپ تاپی که قصد خرید آن را دارید اطلاعات کاملی داشته باشید و هیچ فرقی ندارد که شما می خواهید لپ تاپ آکبند بخرید یا استوک و یا یک مینی لپ تاپ.

تیم kharidland.com می خواهد به یک سری نکات مهم که در زمان خرید مینی لپ تاپ یا هر لپ تاپ دیگری باید در نظر داشته باشید اشاره ای داشته باشد.

  1. اولین نکته برای خرید مینی لپ تاپ محلی است که قرار است از آن خرید خود را انجام دهید.( فروشگاه، سایت، دوست و یا آشنا).
  2. بعد از اطمینان از شخص یا محلی که می خواهید لپ تاپ خود را از آن خریداری کنید باید درباره پورت های مینی لپ تاپ مورد نظرتان نیز سوال کرده و آن ها را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید.
  3. به خاطر داشته باشید که مینی لپ تاپ ها نیز مانند سایر لپ تاپ ها سیستم عامل ویندوز را پشتیبانی می کند.
  4. قابلیت ارتقا اجزا مینی لپ تاپ همچون: سرعت CPU و کارت گرافیک زیاد مهم نمی باشند چرا که برای این لپ تاپ های کوچک چندان به کار نمی آیند و نباید توقع بی جایی از مینی لپ تاپ ها داشته باشید.
خرید مینی لپ تاپ استوک

مینی لپ تاپ استوک

جمع بندی

ما سعی کردیم که آنچه که درباره مینی لپ تاپ و خرید آن نیاز است بدانید را برایتان عنوان کنیم. در صورتیکه هر گونه سوالی در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان و مشاوران خرید لند تماس بگیرید.

[accordion title=”سوالات مربوط به مینی لپ تاپ”] [accordion-item title=”مینی لپ تاپ یا تبلت کدام یک بهتر است؟”]تبلت ها برای فعالیت های گاه به گاه مانند مرور وب، تماشای فیلم یا بازی های موبایل بیشتر قابل حمل و بهتر هستند. به دلیل سخت افزار قدرتمندتر و نرم افزارهای غنی از ویژگی بیشتر که در رایانه های لوحی در دسترس نیست مینی لپ تاپ ها بهره وری بهتر دارند.[/accordion-item] [accordion-item title=”مینی لپ تاپ چه مقدار RAM لازم دارم؟”]ما حداقل 4 گیگابایت رم را به شما پیشنهاد می کنیم و فکر می کنیم که اکثر کاربران با 8 گیگابایت رم خوب عمل می کنند. اگر بازیها و برنامه های پرمخاطب امروز را اجرا می کنید یا اگر می خواهید مطمئن شوید که برای نیازهای آینده خود تحت پوشش هستید رم 16 گیگابایت یا بیشتر را انتخاب کنید.[/accordion-item] [accordion-item title=”آیا لپ تاپ مینی کامپیوتر است؟”]یک لپ تاپ شخصی مینی رایانه مدرن محسوب می شود. مینی لپ تاپ ها معمولاً به رایانه های شخصی، لپ تاپ یا دسک تاپ اشاره می کنند که از آنها در یک خانه استفاده می کنید.[/accordion-item] [/accordion].

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *