خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

پرفروش ترین لپ تاپ سال گذشته در بازارهای جهانی

خرید پرفروش ترین لپ تاپ در بازارهای جهانی

تا به حال شده که از خودتان این سوال را کرده باشید که از میان برندهای مختلف تولید کننده لپ تاپ در دنیا کدام یک نسبت به دیگری می تواند برتری بیشتری داشته باشد و در دسته بندی پرفروش ترین لپ تاپ سال گذشته در بازارهای جهانی باشد؟

بدون شک اگر شما جزء آن دسته از افرادی که مدام در حال پیگیری اطلاعات روز دنیا هستند و می خواهند از تکنولوژی های جدید خیلی زود مطلع شوند باشید نسبت به این مسئله آگاهی کامل دارید.

این مسئله برای آن دسته از افرادی که قصد خرید لپ تاپ دارند می تواند بسیار مهم باشد و در نحوه خرید آن ها نیز تاثیر گذار می باشد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا لیستی از پرفروش ترین های سال گذشته را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

زندگی به سبک لپ تاپ

با پیشرفت روز به روز تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه های مختلف در زمینه های مختلف دایره بسیار وسیعی از فناوری های نوین در زندگی ما ظهور کرده است.

تکنولوژی و فناوری هایی که شاید تا به دیروز برای ما چندان دارای اهمیت نبوده اند. یکی از این تکنولوژی ها و فناوری های امروزی که زیاد هم مورد استفاده می باشد لپ تاپ است.

زمانیکه اولین دستگاه لپ تاپ تولید و روانه بازار شد شاید هیچ یک از ما این تصور را نمی کردیم که روزی نیاز به داشتن یک لپ تاپ شخصی داشته باشیم.

استفاده از این سیستم در این روزها که با ویروس کرونا درگیر هستیم و بهترین کار ماندن در خانه است بسیار لازم و ضروری می باشد.

لپ تاپ ها ایده ای جدید هستند که تا به امروز توانسته اند جایگاه خوب و عالی را در میان افشار مختلف جامعه و کسب و کارهای گوناگون بدست آورند.

اما از میان برندهای مختلف تولید کننده لپ تاپ یک سری جزء پرفروش ترین لپ تاپ سال گذشته در بازارهای جهانی می باشند و فرقی هم ندارد که نوع آکبند آن ها را خریداری کرده باشید یا اینکه لپ تاپ استوک از این برندها را در اختیار داشته باشید.

خرید بهترین لپ تاپ های روز دنیا

بهترین لپ تاپ های روز دنیا

پرفروش ترین برندهای لپ تاپ

تا به اینجای کار به این مسئله اشاره کرده ایم که این روزها با شرایط اقتصادی که در آن قرار داریم انتخاب و خرید لپ تاپ کار چندان آسان و راحتی نمی باشد و همه اقشار جامعه توانایی مالی خرید برای لپ تاپ آکبند را ندارند و گاها به سمت لپ تاپ های دست دوم کشیده می شوند.

از میان لپ تاپ های موجود در بازار دسته بندی لپ تاپ های استوک نیز تا به امروز توانسته جایگاه خوب و عالی را بدست آورد و آن هم به خاطر برندهای شناخته شده  لپ تاپ است که توانسته اند با کیفیت ترین محصولات را ارائه دهند.

در سال گذشته برندهای زیادی در زمینه تولید لپ تاپ فعالیت داشته اند که از میان آن ها تنها 6 برند توانسته اند جزء پرفروش ترین لپ تاپ سال گذشته در بازارهای جهانی شوند.

برندهایی که در سال گذشته جزء پرفروش ترین های بازار جهانی شناخته شده اند به ترتیب کسب رتبه عبارتند از:

  1. رتبه ی اول  برند LENOVO
  2. رتبه ی دوم  برند HP
  3. رتبه ی سوم برند DELL
  4. رتبه ی چهارم برند APPLE
  5. رتبه ی پنجم برند Asus
  6. رتبه ی ششم برند acer
  • رتبه ی اول برند LENOVO

شاید برای شما یا آن دسته از افرادی که در زمینه تکنولوژی اطلاعات زیادی دارند جای تعجب باشد که چطور برند لنوو توانسته است نسبت به سایر برندهای شناخته شده تولید لپ تاپ در سال گذشته رتبه اول را بدست آورد.

خب، باید بگوییم که کمپانی تولید کننده لپ تاپ های لنوو در سال گذشته با 22.5 درصد توانسته است از بازار فروش لپ تاپ در دنیا سبقت بگیرد و رقیبان خود را پشت سر بگذارد.

لنوو جزء آن دسته از برندهای تولید کننده لپ تاپ است که در سال های اخیر سر و صدای بسیار زیادی را در بازار لپ تاپ راه انداخته است.

کیفیت لپ تاپ های لنوو و مناسب بودن قیمت این لپ تاپ ها دو جزء اصلی و مهم برای موفقیت این برند می باشند.

قیمت لپ تاپ لنوو

لپ تاپ لنوو

  • رتبه ی دوم برند HP

دومین و پرفروش ترین لپ تاپ سال گذشته در بازارهای جهانی لپ تاپ های برند hp می باشند. تولید کنندهاین لپ تاپ ها یک کمپانی آمریکایی است که همیشه تلاش کرده است با کیفیت ترین لپ تاپ ها را روانه بازار کند.

این برند در سال گذشته 21.9 درصد از سهام فروش بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است. ویژگی های مهم لپ تاپ های برندhp تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب آن ها می باشد.

قیمت لپ تاپ HP

لپ تاپ HP

  • رتبه ی سوم برند DELL

برند دل سومین رتبه را در سال گذشته از میان سایر برندهای تولید کننده لپ تاپ بدست آورده است که این مسئله بدون شک برای همه جای تعجب دارد.

برند دل سال های زیادی است که در زمینه تولید لپ تاپ فعالیت دارد و از آن دسته برندهای شناخته شده می باشد.

اما باید بگوییم که در سال گذشته این برند تنها 17.6 درصد توانسته است در بازار فروش داشته باشد.

قیمت لپ تاپ dell

لپ تاپ dell

  • رتبه ی چهارم برند APPLE

برند APPLE برای همه شناخته شده می باشد و نیاز چندانی به تعریف ندارد. این برندها سال های زیادی است که در زمینه تولید تلفن های همراه و لپ تاپ فعالیت دارد.

قیمت نسبتا زیاد محصولات این برند و سیستم عامل متفاوتی که دارند باعث شده است که در سال گذشته نمودار نزولی فروش داشته باشد.

این برند طرفداران خاص خود را دارا می باشد. اما به خاطر این مسئله که لپ تاپ های ویندوزی قیمت مناسب تر و کارایی بیشتری دارند، سهم بیشتری از فروش بازار را به دست گرفتند.

خرید لپ تاپ APPLE

لپ تاپ APPLE

  • رتبه ی پنجم  برند Asus

ایسوس یکی از بهترین تولیدکنندگان سخت افزار در سطح دنیا شناخته می شود. برند تایوانی  اما با کیفیت که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

خرید لپ تاپ Asus

لپ تاپ Asus

  •  رتبه ی ششم  برند acer

این برند نیز  تایوانی  بوده و با محصولات متنوع خود توانست در رتبه ی 6 این لیست قرار بگیرد. 5.7 درصد رقمی بود که از فروش بازار لپ تاپ ها در سال گذشته از آن برند ایسر شد.

خرید لپ تاپ acer

لپ تاپ acer

در نهایت اینکه

برندهایی که در این مقاله به آن ها اشاره کرده ام جزء پرفروش ترین لپ تاپ سال گذشته در بازارهای جهانی می باشند که با توجه به درصد فروشی که داشته اند دسته بندی شده اند.

تمام این لپ تاپ ها برای کشب و کارهای ختلف لپ تاپ های مناسب تولید کرده اند که شما با توجه به نوع نیاز و بودجه خود می توانید مناسب ترین آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

مشاوران و کارشناسان ما از طریق سایت kharidland.com پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان می باشند.

سوالات مربوط به پرفروش ترین لپ تاپ سال گذشته در بازارهای جهانی

[accordion title=””][accordion-item title=”قابل اطمینان ترین لپ تاپ در سال 2019؟”]قابل اطمینان ترین لپ تاپ های سال 2019 عبارتند از: Huawei MateBook X Pro، Lenovo Yoga 920، MacBook Pro 2018، دل XPS 15، Razer Blade، Samsung Notebook 9 Pro.
[/accordion-item][accordion-item title=”کدام برند لپ تاپ ویندوز بیشترین ماندگاری را دارد؟”]Thinkpad لنوو لپ تاپ ویندوزی است که بیشترین دوام را دارد.
[/accordion-item][accordion-item title=”5 مارک برتر لپ تاپ کدامند؟”]دل، لنوو،ایسوس،ایسر و توشیبا 5 مارک برتر لپ تاپ می باشند.
[/accordion-item][/accordion]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *