خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

مشکلات رایج تبلت اچ پی

تبلت اچ پی

یکی دیگر از وسایل پیشرفته الکتریکی که این روزها کاربردهای بسیار زیادی دارد تبلت می باشد که همچون لپ تاپ استوک و کامپیوتر توانسته است جایگاه بسیار خوبی را بدست آورد. تبلت های موجود در بازار نیز دارای انواع گوناگون از برندهای مختلف می باشند که هریک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشند. خریدلند امروز می خواهد شما دوستان عزیزی که دارای تبلت های برند اچ پی می باشید را از مشکلات رایج تبلت اچ پی آگاه کرده و اطلاعاتی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهد.

مشکلات رایج تبلت اچ پی چیست؟

حتما برای خیلی از شما عزیزان این سوال پیش آمده است که بعد از مدت زمانیکه که از تبلت خود استفاده کردید شاهد مشکلاتی در نحوه کاربرد تبلت شده باشید.

اما به دلیل ناآگاهی از مشکلات آن تصمیم به خرید تبلت جدید بگیرید بدون آنکه بخواهید برای رفع خرابی تبلت خود اقدام کنید.

از مهم ترین و رایج ترین مشکلات مربوط به تبلت های برند hp می توان به مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن اشاره کرد.

در حقیقت و به طور کلی باید بگوییم که در صورت بروز مشکلات سخت افزاری برای تبلت ها تنها راه حل برای رفع آن مراجعه به نمایندگی های معتبر می باشد.

درباره مشکلات نرم افزاری هم باید بگوییم که به سادگی می توانید آن ها را برطرف کنید. اما از آنجایی که به ندرت پیش می آید مشکلات به وجود آمده برای تبلت در دسته بندی نرم افزاری باشند کمی رفع و شناخت آن ها کار سخت و دشواری است.

آشنایی با مشکلات تبلت اچ پی

بررسی مشکلات تبلت

بررسی مشکلات رایج تبلت اچ پی

همانطور که در بخش مقدمه هم اشاره کردیم تبلت ها نیز همچون سایر وسایل الکترونیکی دارای یک سری مشکلات می باشد که برای برطرف کردن آنها نیاز به داشتن یک سری اطلاعات دارید.

قبل تر هم اشاره کردیم اگر مشکلات تبلت شما از نوع سخت افزاری می باشد نیاز است که به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید تا برای رفع آن ها اقدام کنید.

در ادامه متن به بررسی چند مورد از مشکلات رایج تبلت اچ پی و نحوه برطرف کردن آن پرداخته ایم.

  • شکستگی ال سی دی و تاچ
  • شکستگی سوکت ها
  • شارژ نشدن باتری در تبلت hp
  • کار نکردن کلید ها
  • هنگ کردن تبلت
  • مشکلات اتصال تبلت اچ پی به وای فای
  • بالا نیامدن تبلت اچ پی

شکستگی ال سی دی و تاچ

وارد شدن ضربه به تبلت یا تحت فشار قرار گرفتن آن در زمان حمل و نقل از رایج ترین دلایلی است که باعث شکسته شدن ال سی دی تبلت می شود.

در صورت بروز این مشکل با توجه به نوع تبلتی که در اختیار دارید دو حالت برای تعویض آن وجود دارد.

در برخی از مدل ها، صفحه نمایش و تاچ از هم مجزا هستند. در نتیجه در صورت شکستگی تاچ یا ال سی دی، می توانید آنها را به صورت جداگانه تعویض کنید.

شکستگی سوکت ها

از دیگر مواردی که موجب به وجود آمدن مشکل برای تبلت می شود شکستگی سوکت می باشد.

در اثر شکستن سوکت شارژ، شما با مشکل در شارژ تبلت مواجه می شوید و همین نقص می تواند به خود باتری تبلت نیز آسیب بزند.

بهترین کار برای رفع این مشکل مراجعه کردن به نمایندگی های معتبر یا کارشناس تعمیر می باشد.

توصیه خریدلند به شما عزیزان این است که از انجام تعمیرات خودسرانه خودداری کنید تا آسیب جدی تری به دستگاه و مادربرد وارد نشود.

علت شکستگی ال سی دی تبلت

شکستگی ال سی دی تبلت

شارژ نشدن باتری در تبلت hp

باتری های وسایل اکترونیکی همچون تبلت یکی از پرمصرفترین قطعات می باشند که می توانند در طولانی مدت مشکلات زیادی را برای کاربر به وجود آورند.

شارژ نشدن باتری تبلت یکی از همین مشکلات و دردسرها می باشد.

شما عزیزان قبل از اینکه بخواهید تبلت خود را به شارژ بزنید باید از سالم بودن پریز برقی که انتخاب کرده اید مطمئن شوید.

اگر پریز برق سالم است و هنوز شما مشکل شارژ کردن دارید باید کابل شارژ را مورد بررسی قرار دهید چرا که امکان دارد کابل شارژ در اثر استفاده نامناسب دچار قطعی شده باشد.

کار نکردن کلید ها

یکی دیگر از مشکلات رایج تبلت اچ پی، کار نکردن کلیدهای آن می باشد.

برای رفع این مشکل که یک مشکل سخت افزاری می باشد نیاز است به کارشناس معتبر و متخصص مراجعه کنید.

فراموش نکنید که در صورتی که از سلامت سخت افزار تبلت اچ پی خود مطمئن هستید، تنظیمات تبلت را برای رفع این مشکل باید ریست کنید.

هنگ کردن تبلت

ویروس ها یکی از عواملی هستند که باعث کند شدن و هنگ شدن تبلت می شوند.

استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های آنتی ویروس مناسب و احتیاط کردن در استفاده از سایت ها و ایمیل ها به شما تا حدودی از بروز این مشکل کمک خواهد کرد.

فراموش نکنید که در برخی موارد هنگ مردن تبلت ریشه در مشکلات سخت افزاری دارد و نیاز است به یک متخصص تعمیرکار مراجعه کنید.

مشکلات اتصال تبلت اچ پی به وای فای

حتما برای شما هم پیش آمده است که در زمان کار با تبلت خود متوجه شوید که ناخواسته حالت پرواز دستگاه شما روشن شده است.

بدون شک با روشن شدن این گزینه دسترسی به اینترنت غیر ممکن می شود.

دقت داشته باشید چنانچه بعد از فعال کردن wifi گزینه ای جهت اتصال به شما پیشنهاد نشود باید اطمینان بدست آورید که تبلت در حالت پرواز غیر فعال می باشد یا خیر؟!

ریست تنظیمات تبلت گزینه بعدی شما برای رفع مشکل اتصال تبلت به وای فای است.

بالا نیامدن تبلت اچ پی

یکی از ترسناک ترین مشکلات تبلت اچ پی، بالا نیامدن تبلت از وحشتناک ترین مشکلاتی است که می توان با آن مواجه شد.

دلایل زیادی وجود دارند که باعث به وجود آمدن این مشکل می شوند. گاهی اوقات سیستم عامل تبلت تا مراحلی پیش می رود اما در بین راه با مشکل مواجه شده و تصویر آن قبل از کامل شدن بوت ثابت می شود و یا تصویر خطای بوت را نمایش می دهد.

اتصال تبلت اچ پی به وای فای

مشکلات اتصال تبلت اچ پی به وای فای

در نهایت اینکه

به عنوان حُسن ختام باید بگوییم که مشکلات رایج تبلت اچ پی چه از نوع سخت افزاری باشند و چه نرم افزاری می توانند دردسرهایی را برای شما به وجود آورند.

بهترین راه حل این است که سعی کنید با استفاده از کارهایی را همچون استفاده از کلید افزایش صدا و پاور کاری کنید تا تبلت از حالت خاموش به تنظیمات کارخانه بازگردد.

فراموش نکنید که قبل از این کار و ریست فکتوری کردن باید کلیه اطلاعات و حساب کاربری خود را ذخیره کنید تا آن ها را از دست ندهید.

با توجه به هر آنچه که در این مطلب عنوان شده است شما میتوانید با مشاوره و راهنمایی گرفتن از همکاران ما از طریق سایت kharidland.com اطلاعات بیشتری را در این زمینه بدست آورید.

سوالات مربوط به مشکلات رایج تبلت اچ پی

تبلت اچ پی که روشن نمی شود را چطور راه اندازی و روشن کنیم؟راه اندازی مجدد می تواند بسیاری از مشکلات تبلت را حل کند. برای اجرای مجدد راه اندازی مجدد، دکمه پاور را برای بیش از هشت ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از خاموش شدن کامل تبلت، دکمه پاور را دوباره فشار دهید تا راه اندازی مجدد شود. اگر پس از انجام هارد ریستارت همچنان تبلت راه اندازی نشد، با نمایندگی HP تماس بگیرید.
چگونه بفهمیم تبلت در حال شارژ شدن است؟باتری تبلت در حالی که روشن است و وصل است به شارژ شدن ادامه می‌دهد. وقتی صفحه روشن است، نماد باتری در نوار وضعیت نماد باتری رعد و برق را نشان می‌دهد که شارژ شدن را نشان می‌دهد.علت روشن نشدن تبلت چیست؟اگر از شارژر برق به عنوان منبع تغذیه تبلت خود استفاده می کنید، پورت شارژر و کابل برق را بررسی کنید تا مطمئن شوید مشکلی وجود ندارد. اگر کابل شارژ یا آداپتور برق متناوب به درستی کار نمی کند، نمی توانید تبلت خود را روشن کنید، پس باید آن را تعمیر کنید یا آن را با یک دستگاه جدید جایگزین کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *