خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

لپ تاپ های تبلت شو

خرید لپ تاپ های تبلت شو

حتما بارها شده است که شما هم از حمل کردن لپ تاپ خود خسته شده باشید و به دنبال یک راه حل یا جای گزین برای آن باشید که سختی حمل و نقل لپ تاپ را نداشته باشد. برخی از شما ترجیح می دهید به جای استفاده از لپ تاپ از تبلت ایتفاده کنید که هم سایز کوچکتری دارد و هم حمل کردن آن راحتر از لپ تاپ می باشد. اما، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه و جالب داریم، چرا از لپ تاپ های تبلت شو استفاده نمی کنید؟ اصلا می دانید لپ تاپ تبلت شو چیست؟

تعجب کردید؟! تا به حال نام چنین محصولی به گوشتان نخورده است؟ به نظر شما حمل و نقل لپ تاپ راحتر است یا تبلت؟ کدام یک از این دو گزینه بیشتر به کار شما می آیند لپ تاپ یا تبلت؟! دوست ندارید که هر دو گزینه را به طور همزمان در اختیار داشته باشید؟

انتخاب و خرید لپ تاپ تبلت شو بهترین گزینه برای آن دسته از دوستانی است که می خواهند همزمان از این دو محصول استفاده کنند.

لپ تاپ تبلت شو چیست؟

برای اینکه بهتر و راحتر بتوانید از میان گزینه هایی که در پیش روی خود دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید و بهتر درک کنید که منظور از لپ تاپ های تبلت شو چیست؟ باید بگوییم که این محصول از جمله سیستم های چند منظوره می باشد که توانسته است طرفداران خاص خود را پیدا کرده و جایگاه مناسبی را در بازار لپ تاپ به خود اختصاص دهد.

در واقع شما با خرید لپ تاپ های تبلت شو با یک تیر دو نشان خواهید زد، هم صاحب تبلت شده اید و هم یک لپ تاپ مناسب در اختیار دارید.

نکته بسیار مهمی که حتما باید در زمان خرید چنین محصولاتی به آن توجه داشته باشید عجله نکردن برای خرید می باشد. ابتدا به این موضوع فکر کنید که آیا خرید و انتخاب این محصول برای کار و حرفه شما مناسب می باشد یا خیر؟!

بعد از ارزیابی و بررسی هایی که انجام دادید اقدام به خرید کنید. زیرا که ممکن است بعد از خرید متوجه این مسئله شوید که اصلا لپ تاپ های تبلت شو گزینه چندان مناسبی برای شما نبوده اند و به جای آن می توانستید هزینه خود را صرف خرید لپ تاپ استوک یا آکبندی کنید که برای کار شما گزینه بهتر و مناسبتری بوده اند.

بهترین برند لپ تاپ تبلت شو

خرید لپ تاپ

Laptop tablet مناسب چه افرادی است؟

قبل تر به این موضوع اشاره کرده ایم که لپ تاپ های تبلت شو چیست؟ بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ های تبلت شو را دارید باید به حرفه و کسب و کار خود نیز توجه داشته باشید و با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به خرید کنید.

اغلب افرادی که در جلسات متعدد شرکت دارند اقدام به خرید این محصول می کنند. چرا که برای آن ها در اختیار داشتن وسیله ای که دارای عمر طولانی باتری، قابلیت حمل و نقل، دوام، وزن‌ کم، قابلیت پردازش و سرعت بالا می باشد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

مزایا و معایب Laptop tablet

هر یک از این دو محصول( لپ تاپ، تبلت) در جایگاه خود از مزایای مختلفی برخوردار می باشند حال تصور کنید که این دو محصول را در یک محصول به طور همزمان در اختیار داشته باشید.

از مهم ترین مزایایا و معایبی که برای این دو محصول می توانیم به آن ها اشاره داشته باشیم عبارتند از:

  1. لپ تاپ ها کارهای بیشتری می توانند انجام دهند
  2. تبلت قابلیت حمل آسانتری دارد
  3. دارای باتری با عمز طولانی می باشند
  4. فضای ذخیره سازی بالایی را دارا می باشند
  5. برنامه و نرم افزارهای مختلفی دارند
  •  لپ تاپ ها کارهای بیشتری می توانند انجام دهند 

لپ تاپ ها دارای سیستم عامل ویندوز می باشند که قابلیت های فراوانی دارد و برنامه های متنوعی را در خود جای می دهد. بنابراین می توان کارهای بیشتری را با این سیستم انجام داد.

تمام لپ تاپ هایی که در بازار موجود می باشند دارای پردازنده های مرکزی قوی می باشند که از قدرت بیشتری نسبت به تبلت برخوردار می باشند.

 تبلت ها فاقد کیبورد هستند که همین باعث برتری لپ تاپ به تبلت می شود.

لپ تاپ های تبلت شو

مدل های مختلف تبلت

  •  تبلت قابلیت حمل آسانتری دارد 

برای آن دسته از افرادی که مدام در حال رفت و آمد می باشند بدون شک حمل کردن لپ تاپ کار خیلی آسان و راحتی نیست. اما در عوض به راحتی می توانند تبلت را به همراه داشته باشند.

لپ تاپ های معمولی دارای اندازه 15 اینچی می باشند که وزن آن ها تقریبا 2.3 کیلوگرم می باشد بدون شک حمل این وسیله با تبلتی که وزن چندان زیادی ندارد بسیار متفاوت خواهد بود.

  • دارای باتری با عمز طولانی می باشند

بهترین لپ تاپ ها این قابلیت را دارند که بدون برق تا 3 ساعت کار کنند. اما تبلت ها از ذخیره ساز انرژی برخوردار می باشند. 

از آنجایی که طراحی لپ تاپ با تبلت متفاوت می باشد بنابرای باتری تبلت زمان بیشتری و با کیفیت بهتری امکان برق رسانی به دستگاه را دارند.

  • فضای ذخیره سازی بالایی را دارا می باشند

زمانیکه شما تصمیم به خرید لپ تاپ، تبلت یا لپ تاپ های تبلت شو می گیرید مسئله ای که برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد فضای ذخیره سازی سیستمی است که قصد خرید آن را دارید.

جدیدترین و به روز ترین تبلت هایی که در بازار موجود می باشند تقریبا فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی دارند که امکان ارتقاء آن ها نیز وجود دارد که هزینه بر می باشد.

اما لپ تاپ از فضای ذخیره سازی بیشتری برخوردار می باشند و این مسئله باعث شده است که اغلب کاربرها به جای انتخاب تبلت به سراغ گزینه بعدی یعنی خرید لپ تاپ بروند.

  • برنامه و نرم افزارهای مختلفی دارند

ساختار تبلت ها همانند تلفن های همراه می باشد و می توانید برنامه ها و اپلیکیشن های متفاوتی را روی آن ها نصب کنید. این مسئله درباره لپ تاپ ها نیز صدق می کند و آنها نیز قابلیت نصب برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف را دارند.

یک تفاوت کوچک بین لپ تاپ و تبلت در این مورد وجود دارد و آن هم این است که تبلیت ها قابلیت نصب برنامه های بیشتری را نسبت به لپ تاپ دارند.

لپ تاپ بخریم یا تبلت؟

مزایا و معایب لپ تاپ و تبلت

در نهایت اینکه 

با توجه به تمام مواردی که درباره تبلت و لپ تاپ های موجود در بازار به آن ها اشاره کرده ایم و با توجه به نیاز شخصی و کاری که دارید می توانید با دید بازتری تصمیم بگیرید که تبلت بهتر می تواند کار شما را راه بیاندازد یا لپ تاپ؟!

اما اگر با توجه به تمام نکات و موارد کاری خود احساس می کنید که لپ تاپ های تبلت شو گزینه بهتر و مناسب تری برای شما می باشند می توانید با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com در ارتباط باشید.

مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق همین سایت پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما  درباره لپ تاپ های تبلت شو چیست؟ می باشند.

سوالات مربوط به لپ تاپ های تبلت شو

[accordion title=””][accordion-item title=”انتخاب و خرید لپ تاپ بهتر است یا تبلت؟”]زمانیکه شما نیاز به یک نرم افزار خاص دارید، یا می خواهید اطلاعات مهمی که در اختیار دارید را ذخیره کنید نیاز به هارد با ظرفیت بالا دارید. در چنین شرایطی خرید لپ تاپ گزینه بهتری است. اما اگر می خواهید تنها چندین اپلیکشین را در اختیار داشته باشید و با آن ها کار کنید تبلت گزینه بهتری است.
[/accordion-item][accordion-item title=”چرا تبلت بهتر از لپ تاپ است؟”]تبلت ها برای فعالیت های گاه به گاه مانند مرور وب، تماشای فیلم یا بازی های موبایل و راحتی در حمل گزینه مناسبتری نسبت به لپ تاپ ها که دارای سخت افزار قدرتمند تر می باشند هستند.
[/accordion-item][accordion-item title=”لپ تاپ لمسی ارزش خرید کردن دارد؟”]آن دسته از افرادی که لپ تاپ لمسی دارند از انتخاب و خرید خود رضایت کامل دارند و دلیل آن ها این است که این مدل لپ تاپ به آن ها کمک می کند کارهایشان را سریعتر انجام دهند.[/accordion-item][/accordion]

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “لپ تاپ های تبلت شو

  1. یاری گفت:

    ممنون بابت مطالب مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *