خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو

خرید لپ تاپ ایسوس با لنوو

برندهای مختلف لپ تاپ بسیار زیاد و متنوع می باشند و تا به امروز هر یک از آن ها سعی داشته اند تابهترین لپ تاپ را با توجه به نیاز کاربران خود طراحی و تولید کنند. لپ تاپ های ایسوس و لنوو از جمله برندهایی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند اما مسئله ای که در این میات برای بسیاری از کاربران نامشخص می باشد این است که نمی دانند لپ تاپ ایسوس بهتر ه یا لنوو؟! به همین خاطر تیم خریدلند امروز و با ارائه این مقاله می خواهد به مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو پرداخته تا شما عزیزان بتوانید با آگاهی و شناخت بیشتر درباره این دو برند تولید کننده لپ تاپ اقدام به خرید کنید.

لپ تاپ ایسوس بهتره یا لنوو

هر دو برند لنوو و ایسوس از جمله برندهای شناخته شده و بسیار محبوب در بین برندهای تولید کننده لپ تاپ می باشند که توانسته اند لپ تاپ متنوع و کاربردی بسیار زیادی را با کیفیت های بالا روانه بازار کنند.

شاید به همین خاطر است که بسیاری از کاربرها در زمان خرید لپ تاپ استوک یا آکبند بر سر دو راهی می مانند که برند لنوو را انتخاب کنند یا ایسوس.

برای اینکه بتوانید از میان این دو برند مجبوب و شناخته شده بهترین گزینه را برای انجام کارهای خود انتخاب و خریداری کنید مقایسه لپ تاپ ایسوس و لنوو ضروری می باشد و شما را در این انتخاب مهم یاری خواهد کرد.

معیارهای مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو

برای اینکه درست ترین تصمیم را بگیرید باید بدانید در مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو باید به چه مواردی توجه داشته باشید.

مهم ترین معیارهایی که در مقایسه این دو برند لپ تاپ باید به آنها توجه داشته باشید عبارتند از:

  •  قیمت
  • کیفیت ساخت
  • قابلیت های ویژه
  • قطعات سخت افزاری
  • امکانات نرم افزاری

مواردی که در متن بالا به آن اشاره کرده ایم بخشی از فاکتورهای مهم برای مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو می باشد. این حق مسلم شما می باشد که بدانید محصولی که انتخاب و خریداری می کنید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد.

از طرف دیگر مهم است بدانید کدام یک از این دو برند مناسب با بودجه و هزینه ای می باشند که شما برای خرید لپ تاپ مورد نیاز خود کنار گذاشته اید.

کیفیت لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس بهتره یا لنوو

مقایسه کیفیت ساخت لپ تاپ های ایسوس با لنوو

قبل تر به این مسئله اشاره کرده ایم که یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید در مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو به آن توجه زیادی داشته باشید کیفیت ساخت این دو برند می باشد.

خب، از نظر کیفیت ساخت باید بگوییم که تقریبا هر دو این برندها در یک سطح می باشد و هیچ یک نسبت به دیگری برتری چندان چشمگیری ندارند

شاید ایسوس سال های زیادی است که روانه بازار شده باشد و کاربرهای بیشتری این برند را بشناسد اما از آنجا که تولید کنندگان این دو برند از کیفیت های بالایی برای ساخت محصولات خود استفاده کرده اند باعث شده است که لنوو با وجود حضور کمی که در بازار لپ تاپ دارد همچون ایسوس علاقه مندان زیادی داشته باشد.

لپ تاپ های ایسوس به عنوان محصولاتی دارای قطعات با کیفیت و با عمر بالا در میان کاربران شناخته شده است اما به مروز زمان لنوو توانسته از نظر کیفیت ساخت و استفاده از سخت افزار به روز و پیشرفته، خود را به ایسوس برساند.

بنابراین باید بگوییم که درباره فاکتور کیفیت ساخت هم لنوو و هم ایسوس، کیفیت را جزو لاینفک لپ تاپ های خود قرار داده اند.

قیمت لپ تاپ های asus کمتر است یا Lenovo

مسئله و فاکتور مهم بعدی برای مقایسه این دو لپ تاپ قیمت آن ها می باشد. خب، شاید خیلی از شما دوستان نسبت به این مسئله کاملا آگاه باشید که لنوو نسبت به رقبای خود محصولاتی با قیمت پایین تر روانه بازار می کند و توانسته در این مسیر بسیار هم موفق شود.

البته ارزان بودن لپ تاپ های لنوو دلیل بر بی کیفیت بودن آن ها نیست. شما دوستان عزیزی که بودجه کمی برای خرید لپ تاپ دارید بهترین گزینه برای شما لپ تاپ های لنوو می باشند.

مثلا: اگر شما لپ تاپ13 اینچی که از هز لحاظ برای شما مناسب باشد را از برند لنوو با مبلغ 12.000.000 تومان می توانید تهیه کنید باید برای خرید همان لپ تاپ از برند ایسوس حداقل 3 میلیون تومان بیشتر هزینه کنید.

ساخت لپ تاپ های ایسوس با لنوو

کیفیت ساخت لپ تاپ های ایسوس با لنوو

مقایسه لپ تاپ asus با  Lenovo از نظر تنوع

در بحث تنوع هم در مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو می توان گفت که این برند لنوو است که پیروز میدان می باشد. شما از هر دو برند می توانید لپ تاپ های گیمینگ، صنعتی، مالتی مدیا یا هر نوع سیستم دیگری با هر قدرت پردازشی را خریداری کنید.

اما تنوع مدل های برند لنوو در بازار بسیار زیاد می باشد. البته ایسوس هم تنوع بالایی دارد. در ظاهر امر در این بخش از مقایسه هر دو برند با هم برابر می باشند اما اکثر توجه ها به سمت لنوو بیشتر می باشد.

خدمات پس از فروش لپ تاپ ها

اما مهم ترین مسئله که باید در زمان خرید هر برند لپ تاپ به آن توجه زیادی داشته باشید مسئله خدمات پس از فروش می باشد. 

درباره مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو از لحاظ خدمات پس از فروش باید بگوییم که تفاوت چندان زیادی بین این دو برند وجود ندارد و هر دو آن ها از خدمات خوبی برخوردار می باشند.

لپ تاپ ایسوس گرانتر از لپ تاپ لنوو

مقایسه قیمت لپ تاپ ایسوس و لنوو

در نهایت اینکه 

ما سعی کرده ایم که مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو با این هدف انجام دهیم که به شما دوستان و همراهان خریدلند کمک کرده باشیم که بدانید لپ تاپ ایسوس بهتر ه یا لنوو؟!
همانطور که مشاهده کرده اید ما از جنبه های محتلفی این دو برند را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دادیم و نمی توانیم به طور قطع بگوییم که کدام یک بهتر و کدام یک بدتر می باشد.

این شما هستید که با توجه به اهداف و نیازهایی که دارید و البته با توجه به بودجه مالی خود باید از میان آنها مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.

به عنوان حُسن ختام می توان عنوان کرد که هر دو شرکت تولید کننده برندهای لنوو و ایسوس سعی کرده اند که باکیفیت ترین محصولات را با توجه به نیازکاربران خود طراحی و تولید کنند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دو برند و مشورت و راهنمایی جهت خرید با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق سایت kharidland.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به مقایسه لپ تاپ ایسوس با لنوو

لپ تاپ ایسوس یا لنوو کدام بهتر است؟گرچه ایسوس در لپ‌تاپ‌ها حرف اول را می‌زند، اما محصولات لنوو همچنان به همان اندازه عالی هستند. در واقع، لنوو ابزارهای نرم افزاری بهتری مانند: ابزارهای ارائه لنوو و ابزارهای آموزشی دارد که ایسوس نمی تواند با آنها رقابت کند.

آیا لپ تاپ های ایسوس کیفیت خوبی دارند؟برای طراحی و کیفیت برتر، لپ‌تاپ‌های ایسوس مانند سری Zenbook بهترین انتخاب‌ها هستند. سری VivoBook بسیار مقرون به صرفه و قابل اعتماد است، در حالی که سری ROG دارای بهترین قابلیت های ویدیویی همراه با قوی ترین عملکرد است.

ایسوس یا لنوو کدام بادوام تر است؟لپ تاپ های ایسوس دوام بیشتری نسبت به لپ تاپ های لنوو دارند.
آنها انواع مختلفی از گارانتی دارند که حتی قسمت هایی از لپ تاپ مانند باتری را نیز پوشش می دهد.
در حالی که اکثر لپ تاپ های لنوو به عملکرد خوب، طراحی خوب و قابلیت حمل شهرت دارند، اما در بحث دوام از ایسوس عقب ترند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *