لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک Surface

لپ تاپ استوک surface ارزان

مایکروسافت از قدیم الایام در طراحی و ساخت سیستم عامل ها و نرم افزارها پیشتاز بوده است. به گونه ای که ساخت سیستم عامل یعنی ویندوز به تنهایی توانسته بار عظیمی را از دوش عملیات کامپیوتری دنیا بردارد و به فعالیت های کامپیوتری سرعت بخشیده است. قیمت این لپ تاپ ها معمولا بالاست به همین جهت اکثر کاربران به دنبال خرید لپ تاپ استوک surface هستند. در این مقاله به بررسی این موضوع میپردازی.

[accordion title=”سوالات متداول شما”] [accordion-item title=”در هنگام خرید لپ تاپ استوک باید چه مواردی بررسی شود؟”]پورت ها،اتصالات و OD، تست هارد ديسکSSD، مانيتور و کارت گرافيک، صفحه کليد و موس پد، باتری و شارژر از مهم ترین مواردی هستند که باید هنگام خرید لپ تاپ استوک به آن توجه کرد.[/accordion-item] [accordion-item title=”از کجا بفهمیم لپ تاپ چند روز یا چند ساعت کار کرده است؟”]استفاده از برنامه HD Tune Pro وCrystal Disk info میتوان مدت زمانی که هارد کارکرده را بدست آورد اما 100% قابل اطمینان نیست. بررسی مواردی مثل مدل ، سال ساخت ، وضعیت ظاهری ، عمر باقیمانده باتری ، عمر دیسک درایو ، نوشته های روی کیبورد و یا حتی گرد و خاک داخل لپ تاپ میتوان تا حدودی به این موضوع پی برد.[/accordion-item] [accordion-item title=”علت هنگ کردن لپ تاپ چیست؟”]هنگ کردن لپ تاپ می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما یکی از دلایلی تشخیص آن سخت است شکستن یکی پین های CPU است. اگر یکی از پین های CPU شکسته باشد، سیستم کار می کند ولی هنگ میکند.[/accordion-item] [/accordion].

لپ تاپ مایکروسافت

لپ تاپ استوک مایکروسافت

لپ تاپ Surface

سرفیس ها خانواده بزرگی شامل لپ تاپ ها و تبلت ها می شوند که لپ تاپ های آل این وان (all in one) و لپ تاپ های لمسی را شامل می شود. بدنه این تبلت از منیزیم فوق سبک ساخته شده و صفحه نمایش آن دارای  شیشه های مقاوم گوریلا گلس است که در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

وجود یک پایه در پشت دارد که اجازه می دهد تا دستگاه را برای دیدن فیلم یا کلیپ در حالت ایستاده قرارگیرد. اما از منحصر به فردترین ویژگی های این مدل باید به وجود یک  پوشش که تایپ کاور Type Cover نام دارد و به صورت مغناطیسی صفحه نمایش را می پوشاند. در حالت باز هم می توانید با این پوشش تایپ کنید. تایپ کاور این تبلت را تبدیل به نوت بوک یا یک اولترا بوک می کند.

اما همانطور که میدانید همه محصولات میتوانند ضعف هایی داشته باشند و باعث نارضایتی مشتریان شوند یکی از مواردی که سبب نارضایتی کاربران سرفیس شده است این است که چرا کیبورد مخصوص این محصول در پکیج اصلی دستگاه گنجانده نمی‌شود و چرا کاربران باید آن را به عنوان یک وسیله جانبی به صورت جداگانه خریداری کنند. اما فروش سرفیس پرو 3 در 2 نسخه با کیبورد و بدون کیبورد با قیمت‌های متفاوت نشانگر این است که مایکروسافت همچنان تصمیم ندارد سیاست خود را در این زمینه تغییر دهد.

لپ تاپ سرفیس از ویندوز 8.1 پشتیبانی می کند. این سیستم عامل مایکروسافت بر روی سرفیس بیش تر از گذشته برای صفحات لمسی بهینه شده است.

لپ تاپ جدید مایکروسافت

مدل جدید لپ تاپ شرکت مایکروسافت

لپ تاپ surface pro3

بی شک میتوان گفت سرفیس ها باریک ترین نمونه لپ تاپ های مایکروسافت هستند که از سری پردازنده های core i استفاده می کنند. ضخامت این دستگاه در مدل های سرفیس پرو و سرفیس پرو 2 حدود 13 میلی متر است.

اما به گفته مایکروسافت طراحان توانسته اند در آخرین و جدیدترین مدل های سرفیس ضخامت آن را به 9 میلی متر نیز برسانند. اما هیچکدام به باریکی سرفیس 3 نمی رسند.

سرفیس 3 چیزی حدود 790 گرم وزن و صفحه نمایش 12 اینچی  با قابلیت همزمان 10 نقطه را دارد در حالیکه نمونه های سرفیس پرو و سرفیس پرو 2 صفحه 10.6 اینچی داشتند. این ویژگی های منحصر به فرد سرفیس 3 سبب شده تا این نمونه لپ تاپ سرفیس متقاضیان بسیاری داشته باشد.

رزولوشن تصویر لپ تاپ سرفیس 3 برابر با ۱۵۰۴×۲۲۵۶ پیکسل، تراکم ۲۰۱ پیکسل بر اینچ و نسبت تصویر ۳:۲ است که در نوع خود بی نظیر است.

دوربین جلوی 720 پی و قابلیت تشخیص چهره به وسیله Windows Hello از مواردی است که لپ تاپ های سرفیس را از دیگر نمونه های مایکروسافت متمایز کرده است.

لپ تاپ های سرفیس با یک عدد پورت USB سایز کامل، مینی‌دیسپلی‌ پورت، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون به همراه Surface Connect  در کنار فضای ذخیره اطلاعات ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت اس‌اس‌دی ترکیبی کاربردی و همه پسند را ساخته است.

قلم Surface Pen از دیگر ویژگی های لپ تاپ سرفیس است.

از مهم تغییرات Surface Laptop 3 نسبت به نسل قبلی خود، اضافه شدن پردازنده گرافیکی شرکت AMD با نام Radeon RX Vega به آن است. همچنین پردازنده مرکزی آن نیز توسط شرکت ای ام دی ساخته شده به نام Ryzen.

لپ تاپ surface سالم

قیمت لپ تاپ surface سالم

قیمت لپ تاپ استوک Surface

با توجه به افزایش قیمت دلار و نیز ارتباط مستقیم قیمت لپ تاپ با دلار بازار خرید لپ تاپ های استوک داغ است.

خریدلند با کاملترین لیست لپ تاپ های استوک surface آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در سراسر ایران عزیز است. لپ تاپ های استوک خرید لند توسط تیم متخصص کارشناسان به صورت حضوری از امارات خریداری می شود کارشناسان ما با سال ها تجربه در زمینه خرید لپ تاپ های استوک این اطمینان را به شما می هند که تمامی لپ تاپ هایی که در سایت به فروش می رسند کاملا سالم بوده و هیچ مشکلی نخواهد داشت.

سخن آخر

در این مقاله علاوه بر معرفی کامل لپ تاپ SURFACE  ویژگی های  لپ تاپ استوک سرفیس را نیز توضیح دادیم که در صورت تصمیم برای خرید، خرید خوبی داشته باشید. لازم به ذکر است در هنگام خرید لپ تاپ استوک به کوچکترین موارد نیزباید دقت کنید تا مشکلی پیش نیاید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *