خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

بررسی لپ تاپ Dell Latitude 7310

لپ تاپ Dell Latitude 7310

یکی از لپ تاپ های موجود در بازار که این روزها طرفداران بسیار زیادی هم دارد لپ تاپ Dell Latitude 7310می باشد که خریدلند تصمیم دارد امروز و در این مقاله بیشتر با شما عزیزان درباره بررسی لپ تاپ Dell Latitude 7310 صحبت کنیم تا در زمان خرید بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید.

پیشنهاد می کنیم که تا انتهای مقاله امروز با ما همراه باشید.

معرفی لپ تاپ Dell Latitude 7310

این لپ تاپ از برند dell از جمله لپ تاپ های نسل دهم می باشد که در سال 2020 میلادی وارد بازار جهانی شد.

اما همین اطلاعات مختصر برای اینکه شما عزیزان بتوانید با دید بازتر برای خرید این لپ تاپ اقدام کنید کافی نیست.

به همین خاطر در ادامه به بررسی جزء به جزء اجزا و قطعات این لپ تاپ پرداخته شده است.

خرید لپ تاپ Dell Latitude 7310

لپ تاپ Dell Latitude 7310

روش های بررسی لپ تاپ Dell Latitude 7310

 از جمله روش هایی که در بررسی لپ تاپ Dell Latitude 7310 باید به آن توجه داشته باشید موارد زیر می باشند که درباره هریک از آن ها اطلاعات مختصری را در اختیارتان قرار داده ایم.

  • طراحی
  • صفحه نمایش
  • کیبورد و تاچ پد
  • باتری
  • صدا
  • اتصالات

طراحی

برخلاف ظاهر پر زرق و برق و چشم نوازی که این لپ تاپ از برند دل دارد باید بگوییم که ظاهر آن برای استفاده در اتاق های کنفرانس و محیط های حرفه ای چندان گزینه مناسبی نمی باشد.

شاسی این لپ تاپ از جنس فیبر کربن و بافت نرم آن شبیه به کف دست فیبر کربنی است که در برخی از مدل‌های XPS 13 یا XPS 15 شاهد آن هستیم.

لپ تاپ Dell Latitude 7310برخلاف لپ تاپ های قدیمی همچون E7440 هیچگونه اسکلت فلزی درونی ندارد و بنابراین ممکن است در مقایسه با لتیتیود های قدیمی، استقامت پایینتری داشته باشد.

صفحه نمایش مهم ترین مورد بررسی لپ تاپ Dell Latitude 7310

از دیگر مواردی که باید در بررسی لپ تاپ Dell Latitude 7310 به آن توجه داشته باشید صفحه نمایش این لپ تاپ می باشد.

همه شما کاربران عزیز بخوبی این موضوع را می دانید که کیفیت صفحه نمایش مسئله ای است که هم در خرید لپ تاپ استوک و هم لپ تاپ های آکبند به شما کمک زیادی خواهند کرد.

صفحه نمایش به کار رفته در این لپ تاپ با اندازه ای 13.3 اینچی، مجهز به پنلی فول اچ دی آی پی اس می باشد.

از ویژگی ها و مشخصات مربوط به صفحه نمایش این مدل لپ تاپ های برند دل می توان به این مسئله اشاره کرد که کنتراست و رنگ‌ها با میانگین روشنایی و زمان پاسخ دهی بسیار عالی می باشند.

فضای رنگی استفاده شده در این لپ تاپ به طور کامل sRGB و حدود 64 درصد از AdobeRGB را پوشش می دهد.

نمایشگر به خوبی کالیبره شده و میانگین مقیاس خاکستری و مقادیر دلتای رنگی آن به ترتیب فقط 2.5 و 2.15 می باشد که مقادیر بسیار مناسبی هستند.

کیبورد و تاچ پد

کیبور و تاچ پد به کار رفته در این مدل لپ تاپ ها با مدل Latitude 7410 مشابه می باشند دلیل آن هم این است که در این دو لپ تاپ از یک سبک طراحی استفاده شده است.

لپ تاپ های مدل  Latitude 7300 با حرکت کلید عمیق تر نسبت به مدل XPS 13 عمل می کنند. اما بازخورد کمی اسفنجی و نرم تر از HP Spectre 13 دارند.

کیبورد استفاده شده در این لپ تاپ برای تایپ کردن بسیار گزینه مناسبی می باشند و شما در زمان استفاده از آن احساس راحتی دارید زیرا که دکمه ها عمق بیشتری دارند.

تاچ پد لپ تاپ Dell Latitude 7310 ابعادی 10.5 در 6.1 سانتی متری دارد.

نکات مهم برای خرید لپ تاپ دل

کیفیت صفحه نمایش لپ تاپ های دل

باتری

این لپ تاپ ها دارای یک باتری 3 سلولی 39 وات ساعتی و یک باتری 4 سلولی 52 وات ساعتی می باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در مدل های ارائه شدن این لپ تاپ در سال گذشته از باتری بزرگتر 60 وات ساعتی استفاده نشده است.

اما این مسئله مشکلی در عمر باتری های فعلی به وجود نیاورده است.

شما به راحتی قادر هستید با وجود همین باتری های در لپ تاپ بیش از 12 ساعت در تست WLAN از آن استفاده کنید.

این مسئله در صورتی است که در باتری کوچک تر یعنی 39 Wh حدودا سه ساعت کمتر یعنی 9 ساعت شما این امکان را در اختیار دارید.

صدا

اسپیکر های استفاده شده در لپ تاپ Dell Latitude 7310 در امتداد لبه های چپ و راست دستگاه قرار نصب شده اند. اسپیکرهای نصب شده برای شنیدن صداهای لند و بیسی بسیار مناسب می باشند.

اتصالات

آخرین مورد از موارد مربوط به بررسی لپ تاپ Dell Latitude 7310، اطلاعات بخش اتصالات این لپ تاپ می باشد.

در پشت و جلوی لپ تاپ  پورتی وجود ندارد. در سمت راست لپ تاپ شاهد اسلات microSIM ، جک 3.5 میلی متری ترکیبی صدا ، یک عدد پورت یو اس بی نسل سوم USB 3.2 و قفل امنیتی Wedge هستیم.

طول عمر باتری مناسب  لپ تاپ Dell Latitude 7310

باتری مناسب لپ تاپ Dell Latitude 7310

در نهایت اینکه

ما سعی کرده ایم تا در این مقاله هر آنچه در بررسی لپ تاپ Dell Latitude 7310 به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم برای خرید این مدل لپ تاپ از برند dell بگیرید.

با توجه به هر آنچه که در این مطلب عنوان شده است شما میتوانید با مشاوره و راهنمایی گرفتن از همکاران ما از طریق سایت kharidland.com اطلاعات بیشتری را در این زمینه بدست آورید.

سوالات مربوط به بررسی لپ تاپ Dell Latitude 7310

آیا اچ پی بهتر از دل است؟Dell تعداد بیشتری از ویژگی ها را ارائه می دهد و شناخته شده است که حتی در سری های ارزان قیمت خود بهتر از HP عمل می کند. از سوی دیگر، لپ‌تاپ‌های اچ‌پی اغلب عمر باتری بیشتری نسبت به لپ‌تاپ‌های دل دارند اما به مراتب گران‌تر هستند.
چگونه صفحه امن را در لپ تاپ دل فعال کنیم؟با فشار دادن F9 در Dell Latitude 7400، ویژگی امنیتی صفحه نمایش SafeScreen روشن یا خاموش می شود. انجام این کار باعث می شود اعلان ویندوز در سمت راست پایین صفحه نمایش داده شود.

لنوو بهتر است یا دل؟در مقایسه بین Lenovo VS Dell، به طور کلی، لپ‌تاپ‌های Dell از نظر قیمت گزینه خوبی هستند، اما وقتی صحبت از عوامل دیگری مانند نوآوری، عمر باتری و مشخصات می‌شود، لپ‌تاپ‌های Lenovo در صدر فهرست قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *