خرید لپ تاپ استوک, لپ تاپ استوک, مقالات

نکات مهمی که هنگام خرید لپ تاپ استوک نباید فراموش کنید

خرید لپ تاپ استوک

این روزها به خاطر نوسان قیمت ارزهای خارجی و تاثیر آن ها بر تمام محصولات مورد نیاز ما کمی خرید کردن کار سخت و دشواری شده است. اما، در این بین لپ تاپ های استوک توانسته اند یک جایگاه ویژه و خاصی را برای خود در بازار لپ تاپ به دست آورند. این روزها قیمت لپ تاپ های استوک به گونه ای است که تمام اقشار جامعه توان خرید آن ها را دارند. اما باید بدانید نکات مهمی که هنگام خرید لپ تاپ استوک نباید فراموش کنید چه مواردی می باشند تا بهتر و راحتر بتوانید خرید خود را انجام دهید.

نکات مهم برای خرید لپ تاپ استوک

قبل تر به این موضوع اشاره کرده ایم که این روزها به خاطر شرایط اقتصادی بازار کمتر کسی توان مالی خرید لپ تاپ آکبند و صفر را دارد به همین خاطر اکثریت مردم به سمت محصولات استوک روی می آورند تا بتوانند با بودجه ای که در اختیار دارند مناسب ترین لپ تاپ را برای انجام کارهای خود خریداری کنند اما در این بین نکات مهمی که هنگام خرید لپ تاپ استوک نباید فراموش کنید از موارد مهم و ضروری هستند که باید همیشه آن ها را به خاطر داشته باشید.

این نکات عبارتند از:

  • مشخصات فنی لپ تاپ
  • ظاهر دستگاه
  •  تست کامل سخت افزار
  • ضمانت و مهلت تست لپ تاپ استوک

در ادامه بیشتر درباره هریک از این نکات عنوان شده توضیح داده شده است.

نکات مهم برای خرید لپ تاپ استوک

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

مشخصات فنی لپ تاپ

اولین نکته از سری نکات مهم برای خرید لپ تاپ استوک که نباید هرگز آن را فراموش کنید مشخصات فنی لپ تاپی می باشد که قصد خرید آن را دارید.

به خاطر داشته باشید که شما به اندازه هزینه ای که خرج می کنید باید از لپ تاپ خود انتظار داشته باشید. یعنی اگر برای خرید لپ تاپ مبلغ 10.000.000 تومان هزینه می کنید نباید از آن توقع یک لپ تاپ 24.000.000 تومنی داشته باشید. در واقع هر چقدر پول بدی همانقدر آش می خوری.

پس به خاطر داشته باشید با توجه به پولی که دارید لپ تاپی را خریداری کنید که از نظر سخت افزاری بروز تر باشد. مثلا: لپ تاپ هایی که پردازنده نسل 4 و 5 می باشند بیشتر و بهتر به کار شما می آیند.

ظاهر دستگاه

نکته مهم دیگر که در زمان خرید نباید آن را فراموش کنید ظاهر دستگاه می باشد. لازم است این نکته را به خوبی بدانید که تمام لپ تاپ ها در فروشگاه ها بر اساس ظاهر آن ها دسته بندی و چیدمان می شوند تا فروشنده بتوانند تمام  محصولات خود را به فروش برساند.

اگر شما به دنبال خرید لپ تاپی هستید که ظاهری سالم و تمیزی داشته باشد بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ های گرید(A++) می باشند.

هنگامی که قصد خرید لپ تاپ های استوک را داشتید بهتر است به موارد زیر علاوه بر ظاهر لپ تاپ به خوبی بررسی کنید.

  1. سلامت صفحه کلید و تمامی دکمه های لپ تاپ
  2. بررسی سالم بودن شاسی و لولای درب لپ تاپ
  3. عدم وجود نقطه، هاله و پیکسل سوخته در صفحه نمایش لپ تاپ
  4. بررسی قاب پشت لپ تاپ و عدم وجود هرگونه شکستگی و ترک که به احتمال فراوان نشانه ای از ضربه خوردن آن است.
  5. تست کامل تاچ و قلم دستگاه هنگام خرید لپ تاپ لمسی و هیبریدی

تست کامل سخت افزار

یکی دیگر از موارد و نکات مهمی که هنگام خرید لپ تاپ استوک نباید فراموش کنید تست کردن سخت افزار لپ تاپ خریداری شده می باشد.

تست سخت افزار یعنی چه؟ این سوالی است که بدون شک در زمان خرید برای تمام مشتریان به وجود می آید. برای اینکه موقع خرید دچار مشکل یا استرس نشوید بهترین کار این است که همراه خود مجموعه ای از نرم افزارهای تست را همراه داشته باشید تا بتوانید موارد زیر را به راحتی با برنامه های که از قبل دانلود کرده و همراه خود دارید تست کنید تا از سالم بودن لپ تاپ مطمئن شوید.

  •  تست هارد
  • تست پردازنده ، رم و کارت گرافیک
خرید بهترین لپ تاپ استوک

بهترین لپ تاپ استوک

ضمانت و مهلت تست لپ تاپ استوک

بعد از اینکه تمام موارد بالا را در زمان خرید لپ تاپ استوک با موفقیت پشت سر گذاشتید نوبت به مهم ترین کاری می رسد که باید انجام دهید.

برای اینکه خیالتان از خریدی که انجام داده اید راحت شود از گارانتی دار بودن لپ تاپ مطمئن شوید. اغلب فروشگاه ها و فروشنده هایی که در این زمینه فعالیت دارند خودشان به شما تصمینمی دهند که در صورت به وجود آمدن مشکلی برای لپ تاپ شما آن ها خودشان فطعات مورد نیاز را برایتان تامین کنند.

پس بهتر است که شما هم از فروشگاه هایی خریداری کنید که چنین تضمین و ضمانت نامه ای را در زمان خرید به شما ارائه دهند. هنگام خرید با فروشنده صحبت کنید تا زمان مشخصی را برای شما مثلا دو تا سه هفته مشخص کند تا شما بتوانید به دقت و سر صبر لپ تاپ خریداری شده را تست کنید و در صورت داشتن مشکلی مجدد آن را مرجوع کنید و مشکلی برایتان پیش نیاید.

از کجا لپ تاپ استوک مطمئن بخریم؟

سوال بیشتر افرادی که قصد خرید لپ تاپ های دست دوم یا استوک را دارند این است که از کجا می توانند یک لپ تاپ استوک مطمئن را خریداری کنند.

خب باید بگوییم که تیم خرید لند در این زمینه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با هزینه ای که در اختیار دارید مناسب ترین و بهترین لپ تاپی که میخواهید را خریداری کنید. تنها کافی است که با مشاوران و همکاران ما، در سایت kharidland.com تماس بگیرید و اطلاعاتی که درباره لپ تاپ مورد نظرتان می باشد را ارائه دهید تا آن ها شما را برای یک خرید آسان و راحت راهنمایی کنند.

از کجا لپ تاپ استوک مطمئن بخریم؟

تست لپ تاپ استوک

جمع بندی

ما تمام سعی خود را کردیم تا نکات مهمی که هنگام خرید لپ تاپ استوک نباید فراموش کنید را در این مقاله برایتان شرح دهیم و شما را در یک خرید آسان راهنمایی کنیم.

مشاوران و کارشناسان ما پاسخگوی هر گونه انتقاد، پیشنهاد و سوال از جانب شما کاربران عزیز می باشند.

[accordion title=”سوالات مربوط به نکات مهمی که هنگام خرید لپ تاپ استوک نباید فراموش کنید][accordion-item title=”صفحه لپ تاپ را با چه چیزی تمیز کنیم؟”]راه حل ایده آل آب مقطر ساده است که فاقد مواد شیمیایی است و روی صفحه ملایم است. در صورت نیاز به تمیز کردن سنگین تر ، مخلوط 50/50 سرکه سفید و آب مقطر نیز می تواند مثر باشد. اطمینان حاصل کنید که از سرکه سفید ساده و نه سرکه سیب یا هر نوع دیگری استفاده می کنید.[/accordion-item][accordion-item title=”مهمترین نکته در خرید یک سیستم رایانه ای جدید چیست؟”]چه در حال خرید لپ تاپ ، دسکتاپ یا رایانه لوحی باشید ، ضروری است که قبل از خرید وقت بگذارید و پردازنده ، هارد دیسک ، حافظه ، کارت گرافیک و سیستم عامل دستگاه را در نظر بگیرید.[/accordion-item] [accordion-item title=”آیا استفاده از لپ تاپ هنگام شارژ بد است؟”]استفاده از لپ تاپ هنگام شارژ مشکلی ندارد. اگر بیشتر از لپ تاپ خود به برق متصل هستید ، بهتر است وقتی باتری آن 50٪ شارژ دارد کلاً آن را جدا کنید و آن را در جای خنک ذخیره کنید.[/accordion-item][/accordion].

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *